۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۸
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85367936
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عوامل قتل جوان ۲۹ ساله کرجی دستگیر شدند

۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۸
کد خبر: 85367936
عوامل  قتل جوان ۲۹ ساله کرجی دستگیر شدند

کرج - ایرنا - رییس پلیس آگاهی البرز گفت: عوامل قتل یک جوان ۲۹ ساله کرجی با تلاش ماموران انتظامی پس از حدود ۲ ماه از این حادثه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از پلیس البرز، سرهنگ "حکمت اله شجاعی" روز یکشنبه گفت: اواخر آبان ماه سال جاری خبر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در منطقه ماهدشت کرج به پلیس آگاهی استان البرز اعلام شد و بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی قرار گرفت.
وی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حکایت از آن داشت که مقتول به دلیل نحوه رانندگی‌اش با ۲ شخص ناشناس درگیر و بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده است.
شجاعی اضافه کرد: کارآگاهان با همکاری عوامل کلانتری ۲۶ ماهدشت ۲ متهم پرونده را شناسایی و آن ها را در عملیات های جداگانه در شهرهای کرج و نظرآباد دستگیر کردند.
وی با اشاره به اعتراف متهمان به ارتکاب قتل، گفت: پس از تشکیل پرونده این افراد برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری کلاهبردار فیشینگ کار سهام عدالت در کرج

عوامل  قتل جوان ۲۹ ساله کرجی دستگیر شدند


رییس پلیس فتا البرز از دستگیری یک کلاهبردار فیشینگ کار از طریق ارسال پیامک مشاهده سهام عدالت و انتقال مالباختگان به درگاه جعلی خبر داد.

سرهنگ "رسول جلیلیان" اظهار کرد: یک شاکی با مراجعه به پلیس فتا استان البرز اعلام کرد ، حساب بانکی وی به دلیل کشیدن کارت بانکی سرقتی از دستگاه پوز مغازه اش از سوی پلیس فتا مسدود شده است که موضوع در دست بررسی قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه روند بررسی این پرونده ماموران پلیس فتا موفق به شناسایی رد یکی از فیشینگ کاران حرفه‌ای استان شده و با زدن رد وی در منطقه گلشهر کرج موفق به دستگیری این فرد شدند.
جلیلیان اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی تلفن همراه و چند کارت بانکی مربوط به افراد معتاد که متهم از آنها برای استفاده در کلاهبرداری بهره می‌برد، کشف شد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون سه نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند، گفت: ارزش کلاهبرداری صورت گرفته در این سه فقره حدود چهار میلیارد ریال است.
جلیلیان در خصوص شیوه و شگرد متهم در ارتکاب جرم گفت: این فرد با استفاده از ربات‌های تلگرامی اقدام به ارسال پیامک‌های مشاهده سود سهام عدالت نموده و با کشاندن سوژه‌های خود به درگاه جعلی، با دریافت رمز حساب مالباختگان را خالی می‌کرد.
وی در پایان با بیان اینکه تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: به کاربران توصیه می‌کنیم از ورود به لینک‌های ارسالی از سوی شماره‌های ناشناس به جد خودداری کنند و موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری با شماره ۰۹۶۳۸۰ به پلیس اعلام کنند.

دستگیری باند سارقان موبایل در کرج

عوامل  قتل جوان ۲۹ ساله کرجی دستگیر شدند


فرمانده انتظامی کرج از دستگیری باند هفت نفره سارقان موبایل و اعتراف آن ها به ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "پیمان گودرزی" گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۴۶ دهقان ویلا، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی ویژه از ماموران دایره تجسس این کلانتری قرار گرفت.
وی افزود : ماموران کلانتری ۴۶ دهقان ویلا با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی سارقان شده و در نهایت با هماهنگی مرجع قضایی هفت نفر از اعضای این باند سرقت را دستگیرکردند.
گودرزی کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به ۲۰ فقره سرقت تلفن همراه اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شدند.
وی بیان کرد: ارزش ریالی اموال به سرقت رفته توسط این باند، توسط کارشناسان بیش از سه میلیارد ریال برآورد شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha