۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۶
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85372906
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کینه توزی زن همسایه، عامل قتل دختربچه هفت ساله در کرج شد

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری یک زن ۳۵ ساله به جرم قتل دختربچه هفت ساله همسایه‌اش خبر داد و گفت: متهم انگیزه خود از این اقدام را اختلاف و کینه ورزی، اعلام کرده است. 

به گزارش ایرنا از پلیس البرز ، سردار "حمید هداوند" روز پنجشنبه گفت: به دنبال ارجاع پرونده مفقودی یک دختر بچه هفت ساله در منطقه شهرک یاس کرج، تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داد.
وی افزود: کارآگاهان در همان ساعت اولیه با انجام اقدامات میدانی در حوالی منزل دختر بچه، متوجه شدند که یکی از همسایه‌هایشان با برنامه قبلی از سوار شدن دخترک به سرویس مدرسه ممانعت کرده و او را با خودروی خود به مکان نامعلومی منتقل کرده است.
فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: بلافاصله با انجام هماهنگی‌های قضایی متهم پرونده در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان البرز منتقل می‌شود.

وی بیان کرد: متهم پرونده که یک زن ۳۵ ساله است، در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان عنوان کرد که به دلیل اختلاف و کینه ای که داشته، این کودک را ربوده و با انتقال به بیابان‌های اطراف ساوجبلاغ او را به قتل رسانده است.
هداوند گفت: با همکاری متهم جسد مقتول در اطراف ساوجبلاغ کشف و همچنان تحقیقات بر روی این پرونده ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha