۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85361962
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نگاه خیره عاملی برای قتل جوان ۲۴ ساله در البرز

۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۰
کد خبر: 85361962
نگاه خیره عاملی برای قتل جوان ۲۴ ساله در البرز

کرج - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: جوان ۲۰ ساله‌ای که به دلیل نگاه خیره اقدام به قتل یک جوان با ضربه چاقو کرده بود، توسط پلیس آگاهی این استان شناسایی دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز ، سرهنگ "محمد نادربیگی" روز دوشنبه گفت: به دنبال اعلام وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در جاده آتشگاه، تیمی متشکل از کارآگاهان ادارات تشخیص هویت و مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: کارآگاهان با حضور در محل حادثه و بررسی‌های اولیه متوجه شدند که مقتول یک جوان ۲۴ ساله بوده که به دلیل نگاه خیره با یک جوان دیگر درگیر و در یک زد و خورد بر اثر اصابت ضربه چاقو به گردنش فوت می‌ کند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: بلافاصله اقدامات فنی و اطلاعاتی برای شناسایی قاتل آغاز و در یک مدت زمان کوتاه متهم که جوانی ۲۰ ساله بود، شناسایی و دستگیر شد.
وی گفت: متهم به ارتکاب قتل به دلیل خیره شدن مقتول به او اعتراف کرد.

دستگیری ۱۰ سارق سابقه دار با ۲۷ فقره سرقت در کرج

نگاه خیره عاملی برای قتل جوان ۲۴ ساله در البرز


فرمانده انتظامی کرج از شناسایی و دستگیری ۱۰ نفر سارق سابقه دار با ۲۷ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ "پیمان گودرزی" گفت : به دنبال اقدامات اطلاعاتی ماموران دایره تجسس کلانتری ۳۰ اسلام آباد کرج ، فعالیت مخرب ۲ باند سرقت از محتویات خودرو و همچنین سرقت کابل مخابراتی در حوزه استحفاظی این کلانتری محرز و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز شد.
وی اضافه کرد: پس از چندین شبانه روز تحقیق و پایش های اطلاعاتی، سرانجام ۱۰ سارق در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی متهمان در طی چند عملیات دستگیر شدند .
گودرزی افزود: از متهمان تعداد قابل توجهی قطعات خودرو و همچنین تعدادی گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد.
وی اظهار کرد: در این ۲ پرونده، متهمان در مجموع به ۲۷ فقره سرقت اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha