امام جمعه اهل سنت سرپل‌ذهاب: حضور در انتخابات دفاع از دین و عقیده ما است

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه اهل سنت سرپل‌ذهاب گفت: حضور در انتخابات دفاع از آبرو، کرامت، حیثیت، دین و عقیده ما است از این رو همه وظیفه داریم در این رویداد مهم شرکت کنیم و بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را شکست دهیم.

به گزارش ایرنا؛ ماموستا مُلا «رشید ثنایی» روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، افزود: دشمن به دنبال این است تا ملت ما را از آرمان ها، اعتقادات و دین دور کند ولی دشمنان نظام بدانند که ما مردمی داریم که پایبند به نظام و دین و ولایت هستند و هیچگاه دست از آرمان های والای انقلاب اسلامی بر نمی دارند.

وی با اشاره به دیدار اخیر ائمه جمعه کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: طبق فرمایش رهبری مردم ما همگی مومن هستند و از این رو بر رفع مشکلات مردم تاکید کردند و اشاره داشتند که وظیفه امامان جمعه سنگین است.

امام جمعه اهل سنمت سرپل ذهاب همچنین با تبریک دهه فجر گفت: مردم و مسوولان باید قدردان جمهوری اسلامی و نعمت انقلاب باشند و لازم است جشن انقلاب با محوریت مردم و به خصوص جوانان به منظور تبیین دستاوردهای نظام برگزار شود.

ماموستا ثنایی همچنین با اشاره به خدمات نظام و انقلاب، تصریح کرد: باید قدردان خدمات نظام باشیم، امروز برق، گاز، آب، امنیت از نعمت های انقلاب است که باید قدر آن را بدانیم و همچنین مسوولان نسبت به حل مشکلات و مطالبه های مردم اهتمام داشته باشند.

مشارکت بالای مردم در انتخابات تضمین کننده اقتدار نظام است

فرماندار سرپل‌ذهاب نیز در ادامه این جلسه گفت: شور و شعف انتخاباتی خوبی در این شهرستان حاکم شده و مقدمه های برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی با امنیت و مشارکت بالای مردم در این رویداد مهم سیاسی فراهم است و به طور یقین مردم ولایتمدار و انقلابی این منطقه بار دیگر حماسه ای زرین با حضور خود در پای صندوق های رای خلق خواهند کرد.

«صدرالله بابلی» با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، افزود: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران یک موضوع مهم و پراهمیت است و رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکیدکردند.

وی اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده اقتدار نظام در عرصه های بین المللی است و ملت ایران اسلامی، ملتی بصیر و هوشیار هستند و با شرکت در انتخابات توطئه های دشمن را خنثی خواهند کرد.

فرماندار سرپل‌ذهاب در ادامه گفت: مردم در طول ۴۵ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی در میادین مختلف حضوری پررنگ داشته و همواره دشمن را مایوس کرده اند و به طور قطع در انتخابات پیش رو نیز وفاداری خود به انقلاب اسلامی و گوش به فرمان ولایت بودن و پایبندی بر آرمان های امام راحل و شهدا را به دنیا نشان خواهند داد و حماسه ای دیگر خلق می کنند.

بابلی اضافه کرد: ما براساس وظایفی که تعیین شده در حال تمهید مقدمات برگزاری انتخابات هستیم و نشست های متعددی با حضور اقشار مختلف مردم بویژه افراد معتمد، متنفذ و تاثیرگذار در حوزه های مختلف برای حضور حداکثری مردم در انتخابات برگزار شده است.

او همچنین در آستانه دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با بیان اینکه تبیین دستاوردهای نظام یک ضرورت است، گفت: انقلاب ما با همه انقلاب ها متفاوت است زیرا ایدئولوژی انقلاب ما، اسلام و همه ارزش های انقلاب از قرآن و مکتب اهل بیت (ع) گرفته شده است.

فرماندار سرپل ذهاب اظهار کرد: ملت ایران اسلامی، مردمی قدرشناس هستند و قدرت امروز کشورمان در عرصه جهانی و منطقه ای به خاطر همین وفاداری مردم به نظام و ولایت است و ما نیز وظیفه داریم جهادی به مردم خدمت کنیم و با امید آفرینی دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنیم.

بابلی بر حضور تمام مدیران و ادارات برای برگزاری جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: صاحب و مالک حقیقی نظام و انقلاب مردم هستند و جشن ها باید مردمی محور باشد.

وی تاکید کرد: براساس قانون بودجه و اسناد بالادستی همه دستگاه ها موظف به هزینه کرد یک درصد اعتبارات در حوزه مسائل فرهنگی و یک درصد هزینه در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

فرماندار سرپل ذهاب بر تلاش مدیران برای رفع مشکلات مردم و توجه به روستاها تاکید کرد و گفت: همچنین در حوزه اشتغال نیز بانک ها برای ارائه تسهیلات اشتغال به مردم همکاری لازم را داشته باشند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب یک نماینده راهی خانه ملت می شود.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha