فرماندار: ۲۲۶ شعبه اخذ رای برای حوزه انتخابیه قصرشیرین پیش‌بینی شده است

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار قصرشیرین گفت: ۲۲۶ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای جمع‌آوری آرای مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمد نجفی» روز یکشنبه در جمع اعضای هیات های اجرایی و نظارت قصرشیرین در فرمانداری با تسلیت شهادت جمعی از مستشاران نظامی در سوریه، افزود: از مجموع ۲۲۶شعب پیش بینی شده برای حوزه انتخابیه قصرشیرین، ۴۰ شعبه در قصرشیرین، ۹۸ شعبه در سرپل ذهاب و ۸۸ شعبه در گیلانغرب اختصاص یافته و مقدمات و زیرساخت لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی فراهم شده و اهتمام جدی مجریان و تمام ناظران برگزاری انتخابات مشارکت گسترده در این رویداد مهم سیاسی است.

فرماندار قصرشیرین گفت: چهار مولفه برگزاری انتخابات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی یعنی سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت سرلوحه تمام ناظران و مجریان برگزاری انتخابات است و اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و مُر قانون فصل الخطاب و نصب العین همه ما است.

نجفی اضافه کرد: دشمن در پی تزریق ناامیدی در بین جامعه است و با تمام ابزارها و توان رسانه ای خود می خواهد میزان مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهد از این رو همه باید تلاش کنیم با دعوت از اقشار مختلف شاهد انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم برای پاسخ قاطع و کوبنده به توطئه های دشمن باشیم چون هر رای ما تیری زهرآلود به قلب دشمن خواهد بود.

وی ادامه داد: مجریان و عوامل برگزاری انتخابات طوری عمل کنند که بدون جانبداری از هیچ یک از کاندیدها وظیفه خود را انجام بدهند و مردم نیز یقین بدانند هرآنچه که از صندوق های رای مردم به عنوان نتیجه مشخص شود مورد تایید همه ما خواهد بود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب یک نماینده راهی خانه ملت می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha