انتخابات پرشور و آگاهانه عاملی مهم در شکست توطئه‌های دشمن است

قصرشیرین - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گیلانغرب گفت: دشمن با انواع ترفندها و توطئه‌ها سعی دارد مانع حضور مردم در انتخابات شود و این درحالی است که مشارکت آگاهانه، گسترده و فعال در این عرصه که نشانه بصیرت مردم است، راهکاری موثر برای شکست توطئه های دشمن محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار «محمد جواد نجفی» روز دوشنبه در مراسم یادواره شهدای دی‌ماه گیلانغرب با بزرگداشت یاد شهدا و تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو در اسفندماه امسال، افزود: حضور در انتخابات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است که باید برای تحقق فرامین معظم له زمینه حضور پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق های رای فراهم کنیم.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به دنبال این است پرچم (لا اله الا الله) را بر فراز قله های جهان برافراشته کند، از این رو همه وظیفه داریم در عرصه جهاد تبیین برای نشر ارزش های انقلاب تلاش کنیم که برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه از جمله عوامل تحقق این مهم است.

برگزاری انتخابات پرشور و آگاهانه نقش موثری در شکست توطئه‌های دشمن دارد

مراسم بزرگداشت یاد شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان گیلانغرب به صورت ماهانه برگزار می شود، از مجموع شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان گیلانغرب، ۵۴ نفر در دی‌ ماه و در عملیات های مختلف(هشت سال جنگ) به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

به گزارش ایرنا، گیلانغرب با ۲ هزار و ۵۸۵ کیلومتر مربع به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان کرمانشاه ۱۵ کیلومتر مرز با عراق دارد و این خطه به عنوان پایتخت ایل بزرگ کلهر با ۳۲ طایفه نامگذاری شده است.

گیلانغرب در دوران جنگ تحمیلی حدود ۱۵۰ نوبت آماج حملات و بمباران هوایی دشمن بعثی قرار گرفت که نتیجه آن تخریب کامل شهر و ۳۰ روستای منطقه بود، این شهرستان به استعداد ۱۲ هزار رزمنده حدود ۷۵۰ شهید، بیش از ۲ هزار و ۲۵۰ جانباز و ۱۳۳ آزاده تقدیم کشور کرده است.

گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد که به عنوان دومین شهر مقاوم کشور برای دفاع از کیان اسلامی بیش از ۷۵۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است و پنج هزار و ۸۰۰ شهید مهاجر نیز از نقاط مختلف کشور در منطقه عملیاتی گیلانغرب به فیض عظمای شهادت نایل شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha