۲۲ طرح ورزشی میاندورود در آستانه تکمیل و بهره‌برداری

ساری- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: همزمان با سفر استاندار مازندران به میاندورود برای اتمام ۲۲ طرح ورزشی این شهرستان تا دهه فجر امسال مبلغ ۱۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت.

علی رجبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: در راستای سفر شهرستانی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به میاندورود همچنین مبلغ هفت میلیارد ریال نیز برای تکمیل سالن ورزشی روستای کیاپی این شهرستان اختصاص یافت.

وی اظهار داشت: در این سفر همچنین مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای چمن مصنوعی سالن ورزشی روستای هلومسر میاندورود در نظر گرفته شد

در نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران که ۲۵ دی ماه جاری انجام شد، بازدید از طرح های عمرانی شهرستان، برپایی جلسه با نمایندگان اقشار برای بیان دیدگاه و مشکلات مردم، بررسی عملکرد ادارات و شناسایی نقاط ضعف و قوت، جلسه با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی، بررسی فعالیت اقتصادی با حضور نمایندگان واحدهای تولیدی و برگزاری شورای اداری برنامه ریزی شده بود.

در این سفر علاوه بر شناسایی نظام مسایل روستاها، مصوبات نیز در جلسات شورای اداری تصویب رسید. میاندورود زمستان سال ۱۳۸۹ به شهرستان ارتقاء یافت و از ساری جدا شد. شهرستان میاندورود، به مرکزیت شهر سورک حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

شهرستان میاندورود دارای ۲ بخش مرکزی و گهرباران است. بخش مرکزی به مرکزیت شهر سورک سه دهستان به نام های کوهدشت شرقی، میاندورود بزرگ و کوهدشت غربی و بخش گهرباران به مرکزیت طبقده هم ۲ دهستان به نام های گهرباران شمالی و گهرباران جنوبی دارد.

۲۲ طرح ورزشی میاندورود در آستانه تکمیل و بهره‌برداری

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha