۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85354117
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قزوین نیازمند یک مرکز تحقیقات در بخش شوینده‌ها است

قزوین - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین گفت: احداث یک مرکز تحقیقاتی در استان قزوین با توجه به دارا بودن ۶۰ درصد از سهم تولیدات شوینده در کشور، یک نیاز اساسی محسوب می شود.

علی رحمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: با احداث و کمک یک مرکز تحقیقاتی در حوزه تولیدات شوینده می‌توان به طرح‌های توسعه و پیشرفت این صنعت سرعت بخشید.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نمادهای معتبر و بزرگ ما در حوزه شوینده‌ها مشکلی ندارند، اما در مورد نمادهای جدید و نه چندان آشنا در بازار با مشکل فروش و بازاریابی محصولات مواجه هستیم که باید برای آن تدابیر لازم اندیشیده شود.

رحمانی در ادامه بر ضرورت احداث یک برج نوآوری در استان قزوین اشاره کرد و گفت: شرکتی که مالیات می‌دهد می‌تواند بر اساس قوانین جدید در حوزه شرکت‌های دانش بنیان اعتبارات خودش را در ساخت و تجهیز این برج نوآوری هزینه کند.

این مسوول بیان کرد: برای زمین برج نوآوری در استان قزوین مشکلی نداریم، هم اکنون ۴۰ هکتار از اراضی پارک علم و فناوری بدون استفاده باقی مانده و حتی زمین شمال شهرستان آبیک نیز بدون استفاده است که می‌توان از ظرفیت این موارد استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین خاطرنشان کرد: چندی پیش اعلام شد که امکان حضور سرریز پردیس تهران در پارک علم و فناوری قزوین نیز میسر است، اما استقرار صنایع داخلی استان در پارک علم و فناوری برای ما بیش از بیش اهمیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha