نتانیاهو: باید جنگ در جبهه شمال را ادامه دهیم

تهران-ایرنا- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که با انتقادهای شدیدی به دلیل شکست در مقابل مقاومت مواجه است، بار دیگر بر ادامه جنگ در جبهه شمال فلسطین اشغالی در مقابل مقاومت لبنان تاکید کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از شبکه الجزیره، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این باره گفت: بازگردادن ساکنان شمال (شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی) به خانه‌هایشان ما را ملزم به ادامه جنگ می‌کند.

نتانیاهو بار دیگر با تکرار تهدیدهای توخالی خود علیه حزب‌الله لبنان گفت: ما از طریق گزینه دیپلماتیک یا از طریق یک عملیات نظامی، امنیت را به ساکنان شمالی باز خواهیم گرداند.

نتانیاهو درحالی تلاش می‌کند تا اینگونه جلوه دهد که قادر به بازگرداندن امنیت به مناطق مرزی شمال فلسطین اشغالی است که ساکنان این منطقه به شدت نسبت به عملکرد وی در جنگ خشمگین هستند و معتقدند که کابینه رژیم صهیونیستی آنها را رها کرده است.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

اخیرا روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده است که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز معتقدند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha