قرارداد ۵۱ واحد تولیدی راکد در شهرک‌های صنعتی مازندران فسخ شد

ساری- ایرنا- مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت:‌ در ۹ ماهه امسال قرارداد ۵۱ واحد تولیدی و سرمایه گذاری راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فسخ شده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی مازندران، یاسر امینی با اشاره به اینکه فسخ قرارداد ها براساس دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در راستای تعیین تکلیف قراردادهای راکد و غیرفعال در شهرکهای صنعتی مازندران انجام می شود، افزود: با برگزاری جلسات داوری، تعیین تکلیف قراردادهای راکد و غیرفعال در دستورکار شرکت شهرک ها قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ادامه داد:‌ با توجه به کمبود زمین صنعتی در استان، فسخ قرارداد زمین های راکد و غیرفعال می تواند یک راهکار مناسب برای ورود سرمایه گذاران جدید باشد تا با ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی، فرصت تولید و اشتغال در سطح استان فراهم شود.

امینی با بیان اینکه در ۹ ماهه سال جاری با برگزاری جلسات داوری متعدد، تعداد ۵۱ قرارداد منجر به فسخ شد، خاطرنشان کرد: با فسخ قطعی تعداد ۲۴ قرارداد از این تعداد، پس از طی مراحل قانونی در محاکم قضایی، حدود ۹ هکتار از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی خلع ید و آزادسازی و به سرمایه گذاران جدید واگذار شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اخطار به واحدهای تولیدی که با وجود دریافت زمین در طول سالیان متمادی، تاکنون هیچ گونه اقدامی درخصوص ساخت و ساز و اجـرایی کردن طرح تولیدی خود نکرده اند، شرکت شهرک های صنعتی استان با برگزاری جلسات داوری، نسبت به تعیین تکلیف قراردادهای راکد و غیرفعال اقدام می کند.

قرارداد ۵۱ واحد راکد تولیدی در شهرک‌های صنعتی مازندران فسخ شد

مازندران ۳۹ شهرک و ناحیه صنعتی به وصعت یکهزار و ۹۲۳ هکتار دارد. میانگین زمین هر شهرک صنعتی در این استان ۵۰ هکتار است که اغلب آن در مناطق مرکزی و شرق استان قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha