۳ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۴۵
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85331670
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آزادسازی یک‌هزار میلیارد ریالی اراضی کشاورزی در کلاردشت

نوشهر - ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی مازندران از آزادسازی ۶۵ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی به ارزش بیش از یک هزار میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران، سردار سید موسی حسینی روز یکشنبه گفت: در راستای اجرای طرح‌های تشدید مبارزه با زمین خواری و جلوگیری از تصرف غیر قانونی اراضی کشاورزی و کسب خبری مبنی بر تفکیک غیر مجاز اراضی کشاورزی در شهرستان کلاردشت موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی گشت مشترک با عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی و سایر سازمان‌های مربوطه، ماموران موفق به شناسایی زمین‌های شدند.

سردار حسینی افزود : پس از هماهنگی‌های قضائی و همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی در اقدامی عملیاتی دیوارکشی‌ها و بناهای احداث شده در این زمین‌ها تخریب شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات ۶۵ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی که به تصرف زمین خواران در آمده بود رها سازی و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

سردار حسینی، ارزش زمین‌های رها سازی را برابر نظر کارشناسان بالغ بریک هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه هشت پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به این که تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، افزود: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد شد.

آزادسازی یک‌هزار میلیارد ریالی اراضی کشاورزی در کلاردشت

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha