۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85326550
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

پائیز گیلان با جوی آرام و پایدار به پایان می‌رسد

رشت - ایرنا - بر اساس آخرین الگوهای هواشناسی، استان گیلان پائیز را با جو غالبا آرام و پایدار به اتمام می‌رساند و زمستان را با باد جنوبی و افزایش دما آغاز می‌کند.

کارشناس هواشناسی گیلان گفت: نقشه‌های هواشناسی نشانگر جو غالبا پایدار و آرام در گیلان طی روزهای آینده است که بر این اساس وضعیت جوی این استان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری صاف همراه با کاهش ابر است.

علاءالدین حسینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جریانات جنوبی از جمعه نخست زمستان تا اوایل هفته آینده گیلان به ویژه دامنه‌ها و ارتفاعات را در برمی‌گیرد؛ ضمن اینکه سرعت باد برای شنبه هفته آینده شدید پیش‌بینی شده‌است.

وی با اشاره به افزایش ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوای گیلان در این مدت اضافه کرد: اسب‌وونی تالش با ۶ درجه سلسیوس زیرصفر کمترین و آستارا و تالش با ۱۱ درجه بالای صفر بیشترین دمای استان را در ۲۴ ساعت گذشته به خود اختصاص داده‌اند.

کارشناس هواشناسی استان گیلان دمای فعلی رشت را ۱۲ درجه سلسیوس و رطوبت را ۶۵ درصد عنوان کرد و ادامه داد: دریا نیز با کاهش تدریجی ارتفاع موج از امروز تا پایان هفته جاری برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب پیش بینی شده‌است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha