۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85216445
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

گرمای گیلان تمامی ندارد

۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹
کد خبر: 85216445
گرمای گیلان تمامی ندارد

رشت _ ایرنا _ پس از ۲ روز هوای خنک و بارانی، بار دیگر با استقرار سامانه ناپایدار جوی از امروز پنجشنبه تا پایان روز شنبه هفته آینده دمای هوای گیلان به تدریج افزایش می یابد.

کارشناس هواشناسی گیلان درباره وضعیت هوا طی چند روز آینده گفت: بر اساس الگوهای هواشناسی با خروج سامانه بارشی و خنک از صبح امروز، سامانه پایدار جوی تا اواسط هفته آینده در استان مستقر خواهد شد.

سمانه نگاه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طی این مدت روند افزایش دما برای گیلان پیش بینی شده است اظهار کرد: دمای استان نسبت به روزهای قبل به تدریج بین سه تا ۶ درجه سلسیوس افزایش می یابد.

وی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته منجیل با ۲۸ درجه سلسیوس گرمترین و اسب وونی تالش با ۱۲ درجه خنک ترین مناطق گیلان بودند ضمن اینکه تغییرات دمایی رشت طی این مدت ۲۰ تا ۲۵ درجه سلسیوس بوده و دمای فعلی رشت ۲۵ درجه و رطوبت ۸۰ درصد است.

کارشناس هواشناسی گیلان خاطر نشان کرد: دریا امروز پنجشنبه با ارتفاع موج‌ ۶۰ سانتی متر برای شنا و گردشگری نامناسب است اما برای فعالیت های مربوط به امور بندری با احتیاط مناسب است و طی روزهای جمعه و شنبه پیش رو با کاهش ارتفاع موج ۴۰ سانتی متر مناسب است.

نگاه اظهار کرد: همچنین برای روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری تقویت ناپایداری هوا در مناطق مختلف گیلان پیش بینی شده اما در حد بارش های پراکنده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha