قاضی عسکر : فلسطین امروز مساله اول جهان است

شهر ری - ایرنا - تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام تاکید کرد : امروز مساله فلسطین و مظلومیت مردم غزه مساله اول جهان است و کشورهای جهان بویژه کشورهای اسلامی وظیفه دارند مقابل ستم و نسل کشی رژیم اشغالگر قدس مواضع روشن و بازدارنده داشته باشند .

به گزارش ایرنا ، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام در نشست شورای اداری شهرستان ری روز چهارشنبه اظهار کرد : موقعیت جمهوری اسلامی در جهان و منطقه بسیار حساس است.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر تاکید کرد: نقش مدیران در این بین برای ارتباط بیشتر با مردم بسیار مهم است و با دستور و توصیه های مقام معظم رهبری، باید برای ارتباط با مردم بیشتر تلاش شود بویژه در ارتباط با نسل جوان که اثر گذاری بیشتری دارد .

وی افزود : مسئولان باید در مقابل مردم پاسخگو باشند و شیوه حکومتداری را از حضرت امیرالمومنین فرا بگیرند و در مسائل حق و حقوق مردم را زنده نگاه دارند .

قاضی عسکر ادامه داد : ما می گوییم نظام اسلامی هستیم پس باید مطابق با قوانین اسلامی و عدالت اقدامات را انجام دهیم و باید برای باز گردن گره کار مردم تلاش جدی داشته باشیم .

تولیت آستان‌مقدس عبدالعظیم حسنی با بیان اینکه اقتدار نظام در حضور اکثریت مردم در انتخاب نمایندگان خود است ، گفت : مساله انتخابات بسیار مهم است ، نظام جمهوری اسلامی ثمره رهبری امام و ریخته شدن خون بیش از ۳۰۰ هزار شهید و فداکاری دهها هزار جانباز و خانواده ایثارگران است پس انتخابات در کشور بسیار اهمیت دارد و حفظ نظام برای همه واجب است . اگر خوب انتخاب کنیم‌نتایج خوب ام را خواهیم دید .

مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری بعنوان رئیس شورای اداری گفت : انتصابات در چند ماه گذشته انجام شده و چند ماهی که شورای اداری تشکیل نشده به همین‌منطور اسامی زیاد بود و  مدیران معرفی نشده در شورای اداری امروز  معرفی شدند . 

وی افزود : در شهرستان اولویت‌طرح ها، بسیار مهم است و پس از تعریف طرح و پیشرفت کار بودجه ها جاری می شود و در غیر ابن صورت طرحی که اولویت نداشته باشد قابلیت اجرایی ندارد . مسوولان ادارات طرح های خود را برای تصویب بودجه ارائه کنند تا بررسی لازم صورت گیرد . 

فرماندار ویژه شهرستان ری با دعوت از مدیران برای داشتن تقوا در امور و انجام کار  برای رضایت خداوند افزود : ساختارها و رفتارها در انور باید تغییر کند و اتحاد و تعاملات و اقتدار مدیریتی باید در رده های شهرستان اتفاق بیفتد و ری در تراز واقعی خود قرار گیرد .  

شهرداری ویژه باید در شهرری ایجاد شود

معاون استاندار تهران گفت: عدم استقلال مدیریت شهری در بخش مرکزی ری از معضلات و موانع رشد این شهرستان است که باعث عقب ماندگی شده لذا باید شهرداری ویژه در شهرری ایجاد شود.

وی افزود : فرمانداری ری نمی‌تواند نظارتی بر پروژه‌های شهری منطقه ۲۰ داشته باشد، همه شهرهای شهرستان تحت نظارت فرمانداری ری هستند اما منطقه ۲۰ به دلیل اینکه زیرمجموعه شهرداری تهران است، نمی‌توانیم به پروژه‌های آنها ورود کنیم.

باب الحوائجی ادامه داد : منطقه ۲۰ تحت مدیریت ما نیست لذا نمی‌توانم پروژه‌های شهری را اولویت بندی کنم و در خصوص آنها پاسخگو باشم. این سبک مدیریتی که از گذشته در ری بوده، درست نیست و خیلی از اتفاقاتی که افتاده و اتفاقاتی که نیفتاده به همین دلیل است.

نماینده دولت در ری تصریح کرد : فرمانداری ری ویژه است، باید شهرداری این شهر نیز ویژه باشد زیرا در این صورت می توانیم با مدیریت شهرداری ویژه، مشکلات ری را احصا کنیم و ذیل آن کارگروه‌هایی برای رفع مشکلات و اجرای پروژه‌ها ایجاد کنیم.

دشمنان باز هم  شکست می خورند 

جعفر  رئیس شورای عالی شهرستان ری  در این نشست  گفت :  دشمنان همواره  در پی تضعیف نظام اسلامی ایران است و در بازه انتخابات امسال هم قطعا تحرکاتی خواهد داشت و سعی دارند از تعداد شرکت کنندگان در انتخابات کم کنند که با حضور گسترده مردم در انتخابات اسفند ماه قطعا دشمنان مجددا شکست خواهند خورد . 
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد :  امنیت پایدار در جنوب استان تهران بسیار مهم است که با تلاش نیروهای امنیتی انتظامی و ... تاکنون انجام شده ولی در موضوعات اقتصادی اقشار آسیب پذیر باید بیشتر حمایت شوند . 

شربیانی تاکید کرد : اقدامات مثبت و کار آمد مسوولان از طریق رسانه ها باید به مردم منعکس شود تا امید آفرینی در میان مردم بیشتر صورت بگیرد و رسانه ها با نقد منصفانه مسوولان و مردم  را در این زمان مهم باری کنند . 

مصوبات مجلس برای حمایت از مردم 

سید علی یزدی خواه نماینده مردم تهران ری اسلامشهر پردیس و شمیرانات گفت : مجلس شورای اسلامی و دولت بحث معیشت مردم و شاغلین و بازنشستگان را با قوت دنبال می کند و مصوبات حمایتی از طریق قانون بمنظور خدمات بیشتر  به جامعه هدف در دستور کار است . 

وی درباره برگزاری انتخابات پیش رو توضیح داد : مردم ایران همواره در صحنه حاضر بوده اند و قطعا در انتخابات اسفند بار دیگر پرچم جمهوری اسلامی با حضور گسترده مردم بالاتر خواهد رفت . 

در این جلسه مسوولان جدید درانتصابات اخیر در شهرستان معرفی شدند  . 

نشست شورای اداری شهرستان ری در سالن فدک حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها با حضور حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام‌جمعه، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ، سید علی یزدی خواه نماینده مجلس، جعفر شربیانی رئیس شورای عالی شهرستان ، شهرداران اعضای شورای شهر دهیاران فرماندهان نظامی و انتظامی  و مدیران دستگاه‌های اجرایی  برگزار شد . 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha