قاضی عسکر: نیروهای مسلح حافظ امنیت کشور و نظم جامعه هستند

شهرری - ایرنا - تولیت آستان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: نیروهای مسلح و انتظامی حافظ امنیت کشور و نظم جامعه هستند و لحظه به لحظه عمرشان عبادت است.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر در دیدار با سرکلانتر و جمعی از فرماندهان انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: همانگونه که امیرمومنان علی (ع) در نهج البلاغه میفرمایند نیروهای مسلح قلعه محکمی هستند که مردم در کنار آن ها احساس آرامش و امنیت می کنند از ین رو باید قدر خود را بدانید و خداوند پاداش فراوانی را برای شما در نظر گرفته و به شما عنایت خواهد کرد.

حجت الاسلام قاضی عسکر افزود: در شرایط کنونی آگاهی و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب به گونه ای است که توانسته در مقابل تمام ایادی کفر و ظلم در دنیا ایستادگی و توطئه های آنان را خنثی کند و این یک توفیق بزرگ برای کشور است که باید قدردان آن باشیم.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با اشاره به اهمیت تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: بنده از نظر و پیشنهادهای کارشناسان در بخش های مختلف بهره خواهم گرفت و امیددارم در ادامه آنچه در گذشته انجام گرفته، گام های موثری بردارم که این نیازمند یاری شما خواهد بود.

در ابتدای این نشست نیز سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری با ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه تحت امرش، بر همکاری های همه جانبه با آستان سید الکریم تاکید کرد و گفت: خادمان مردم در لباس مقدس نیروی انتظامی سربازان جان بر کف ولایت هستند و در ادامه مسیر خود در شهرستان ری نیز نیازمند حمایت های معنوی تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) خواهند بود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قاضی عسکر روز چهاردهم فروردین ماه در آیینی با حضور رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی به طور رسمی تولیت آستان مقدس مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) را بر عهده گرفت.

پیش از این آیت الله محمد محمدی ری شهری از سال ۱۳۶۹مسئولیت تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را بر عهده داشت که یکم فروردین ۱۴۰۱ دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha