۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85301407
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ائمه جماعات استان تهران: طوفان الاقصی دنیا را علیه صهیونیست‌ها بسیج کرد

تهران - ایرنا - ائمه جمعه و جماعات شهرستان های استان تهران در خطبه های نماز جمعه این هفته خود ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یادآوری رشادت ها و موفقیت های بسیج تاکید کردند: طوفان الاقصی مردم دنیا را علیه اقدامات جنایتکارانه صهیونیست‌ها بسیج کرد و اخبار مقاومت مردم فلسطین در غزه نه تنها در منطقه بلکه در کل دنیا، میدان‌ داری می‌کند.

به گزارش ایرنا، چهل و هفت روز از مقاومت عزتمندانه مردم غزه و در مقابل اقدامات ظالمانه و جنایت رژیم جعلی اسرائیل می‌گذرد و این طوفان الاقصی است که اسرائیل و حامیانش را در می‌نوردد و با اتحاد مسلمانان و بسیج شدن مردم دنیا، هیمنه‌ی استکبار را درهم شکسته و آبرویی برای اسرائیل و حامیانش باقی نگذاشته است.

کشتار غیرنظامیان برای رژیم صهیونیستی، دستاوردی جز نفرت جهانی علیه آنها نداشته و نخواهد داشت. رژیم کودک کش به دلیل عدم موفقیت در آزادسازی اسرای خود عاقبت مجبور به آتش بس موقت و تبادل اسرا شده است و این یعنی قبول شکست.

سران رژیم غاصب قبلا گفته بودند که اسرای آنها باید بدون قید و شرط آزاد شوند؛ اما اکنون با قید و شرط، تبادل اسرا و موافقت با ورود صدها کامیون کمک به مردم غزه موافقت کرده است و این یعنی عقب نشینی.

به دنبال برقراری آتش بس موقت در غزه، ارتش رژیم صهیونسیتی با پخش اعلامیه به ساکنان آواره از شمال غزه هشدار داده است که به منطقه سکونت خود در شمال بازنگردند. اما رسانه ها گزارش داده اند که با وجود این هشدارها، شما زیادی از آوارگان در حال بازگشت از طریق این جاده هستند و ارتش رژیم صهیونسیتی برای جلوگیری از آن به سمت آنها گاز اشک آور شلیک کرده است.

به گزارش ایرنا، آتش‌بس چهار روزه بین رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس در نوار غزه از ساعت ۷ صبح امروز جمعه (به وقت محلی) آغاز شد.

این آتش بس قرار بود روز پنج‌شنبه ساعت ۱۰ به وقت محلی در غزه اجرایی شود که به دلیل آنچه مسائل فنی و لجستیک عنوان شده با یک روز تاخیر از امروز جمعه در غزه اجرایی شد.

‌ مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، در هفت اکتبر(۱۵ مهر) عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد.

رژیم صهیونیستی مطابق معمول با قتل عام غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی به عملیات رزمندگان مقاومت پاسخ داد. این رژیم در نهایت، شکست در عملیات خود برای آزادسازی اسرایش را پذیرفت و تسلیم مقاومت شد.

فشارهای سیاسی داخلی رژیم صهیونیستی را تحت الشعاع قرار داده است

امام جمعه شهرری گفت: مردم اسرائیل به دولت فشار آوردند و این فشار سیاسی داخلی دولت جعلی را تحت الشعاع قرار داده است و چاره ای جز تسلیم ندارد.

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری افزود: مردم اسرائیل علیه نتانیاهو تظاهرات کرده اند که دولت نمی تواند به کار خود ادامه دهد، برای همین دولتشان گفته حاضریم اسرای فلسطینی را به هر منطقه ای باشد بفرستیم و آزاد کنیم. 

وی اظهار داشت: مردم در آمریکا، اروپا و کشورهای مختلف به میدان آمده و بر علیه اسرائیل و دولتش شعار دادند، بایدن نگران است چون سال آینده انتخابات آمریکا برگزار می شود ، ولی جوانان آمریکایی فریاد می زنند که از حمایت اسرائیل دست بردارید.

خطیب جمعه شهرری خاطرنشان کرد: این روزها به خاطر شهادت هزاران کودک و زن در غزه غصه داریم، مصیبت سخت و دشواری است، اما از این طرف هم ما این مظلومان مقتدر را می بینیم که چگونه در برابر اسرائیل ایستاده اند.

طوفان الاقصی مردم جهان را علیه صهیونیست‌های اشغالگر بسیج کرد

امام جمعه دماوند با بیان اینکه طوفان الاقصی مردم جهان را علیه صهیونیست‌های اشغالگر بسیج کرد، گفت: کشتار غیرنظامیان برای رژیم صهیونیستی، دستاوردی جز نفرت جهانی علیه آنها نخواهد داشت.

ائمه جماعات استان تهران:طوفان الاقصی دنیا را علیه صهیونیستها بسیج کرد

حجت‌السلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه دماوند ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج شدن حامیان انسانیت در دفاع از مردم مظلوم غزه، از برکات تفکر مقاومت و از ثمرات انقلاب اسلامی ماست.

امام جمعه دماوند گفت: اگر امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار حمایت از قدس شریف و فلسطین مظلوم را سر نمی‌دادند، امروز شاهد این اجماع جهانی علیه مستکبرین نبودیم.

فتاح دماوندی گفت: مقاومت مردم مظلوم غزه و مخابره جنایات صهیونیست‌ها در قتل کودکان و زنان فلسطینی در شبکه‌های اجتماعی جهان، چنان مردم دنیا را علیه اسرائیل شورانده که آبرویی برای جبهه استکبار باقی نگذاشته است.

امام جمعه دماوند بیان کرد: امروز جنگ فلسطین و اسرائیل جنگ شرافت انسانی و خباثت شیطانی است.

فتاح دماوندی گفت: عاقبت، خون مظلوم به شمشیر ظالم پیروز خواهد شد و انشاالله دشمنان بی‌رحم بشریت در دریای خون کودکان ستمدیده غرق خواهند شد. غزه مدرسه صبر و شکر است که در آنجا مردم در درس اعتماد به خدا و جهاد تا پیروزی نمره قبولی گرفتند.

امام جمعه دماوند عنوان کرد: مردم جهان اما در این میدان مبارزه با شیطان‌های پلید، اهالی غزه را تنها نگذاشتند و فریاد آنها بر سر حامیان اسرائیل شدند. هم صدایی مسلمان و مسیحی و یهودی ضد صهیونیست در سراسر جهان در دفاع از بی‌پناهان غزه گوش دشمن آمریکایی و اسرائیلی را از فریاد و فریاد و فریاد پر کرده است.

امام جمعه دماوند گفت: مرگ بر آمریکا شما بی اثر نیست؛ فریاد نفرت شما و نفرین شما بر ستمگران صهیونیست متصل است به نفرین خدا و ملائکه به این ظالمان خونریز، مرگ بر آمریکا.این روزها نه فقط شما مردم مسلمان و نه فقط مسیحیان در کشورهای اروپایی، بلکه چند صد نفر از یهودیان آمریکا در صحن کنگره شعارهای ضد اسرائیلی سر می‌دهند.

وی گفت: اما در میدان نبرد، تانک‌های مرکابای ارتش صهیونیستی یکی پس از دیگری با موشک‌های دوش پرتاب یاسین ۱۰۵ شکار می‌شود و نیروهای دشمن به هلاکت می‌رسند.در نبرد تن با تانک، حماس دست برتر را دارد و رژیم غاصب در این میدان دچار خسارات بسیاری شده است.

امام جمعه شهرستان پردیس: فرهنگ بسیج قابلیت جهانی شدن دارد

ائمه جماعات استان تهران:طوفان الاقصی دنیا را علیه صهیونیستها بسیج کرد

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: این بسیج شدن مردم دنیا برای حمایت از مردم مظلوم غزه، یعنی اینکه ما توانسته‌ایم فرهنگ بسیج را جهانی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان در جمع نمازگزاران اظهار داشت: جبهه‌ی مقاومت با فرهنگ بسیج که همان مقاومت هوشمندانه و مدبرانه است در مقابل دشمنان خبیث، ایستادگی و آنها را متحمل شکست‌های سنگین کرده است.

وی با بیان اینکه استقلالِ اقتصادی، رکنی اساسی برای شعار مقدس "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است، توضیح داد: سه شنبه هفتم آذر؛ روز نوآوری و فناوری ایران ساخت و افتخار به کالای ایرانی است.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: بنا بر منویات مقام رهبری، همه مردم باید از کالاهای ایرانی حمایت کنند در این راستا تولید افزایش پیدا می‌کند و بهبود کیفیت، تأمین سلائق و نیازها در تولید، رونق بازار صادرات، تولید ارزان‌تر اتفاق خواهد افتاد. باید مدیریت جدی واردات، مبارزه‌ی جدی با قاچاق و حمایت فعالان اقتصادی برای سرمایه‌گذاری در تولید در کشور توسط مسئولین اتفاق بیافتد.

حسینی با اشاره به مقاومت عزتمندانه مردم غزه، اظهار داشت: چهل و هفت روز از مقاومت عزتمندانه مردم غزه، و ظلم و جنایت رژیم جعلی اسرائیل می‌گذرد و این طوفان الاقصی است که اسرائیل و حامیانش را در می‌نوردد و با اتحاد مسلمانان و بسیج شدن مردم دنیا، هیمنه‌ی استکبار را درهم شکسته و آبرویی برای اسرائیل و حامیانش باقی نگذاشته است این طوفان الاقصی است که نه تنها در منطقه بلکه در کل دنیا، میدان‌داری می‌کند.

وی از جهانی شدن طوفان الاقصی خبرداد و اظهار داشت: در کشورهای غربی، دولتمردان هم محدودیت ایجاد کردند و هم مجازات‌هایی را برای هر نوع حمایت از فلسطین در نظر گرفته‌اند. مثلاً در فرانسه تظاهرات حامیان فلسطین را ممنوع کرده‌اند، و در آلمان پوشیدن چفیه فلسطینی را ممنوع کرده‌اند، و در انگلیس اهتزاز پرچم فلسطین جرم اعلام شده اما اعتراضات به نسل‌کشی صهیونیست‌ها همچنان تداوم دارد .

تفکر بسیجی غزه را به پیروزی و استقامت رساند

ائمه جماعات استان تهران:طوفان الاقصی دنیا را علیه صهیونیستها بسیج کرد

امام جمعه پاکدشت گفت: با وجود شهدای قریب به ۱۵هزار نفر غزه با تفکر بسیجی محکم خود را پیروز این جنگ نابرابر می دانند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار در خطبه های این هفته نمازجمعه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج آنرا مهم و حائز اهمیت دانست و اظهارداشت: بسیج نوآور و برگرفته از نگاه الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است، بسیج به معنای مدرسه عشق، میقات پابرهنگان، شجره طیبه، مکتب شهدا بویژه شهدای گمنام و معراج اندیشه های پاک است.

خطیب نمازجمعه پاکدشت در ادامه با اشاره به نگاه امام راحل و رهبری عزیز و امام عصر(عج) به اجتماع مومنان تصریح کرد: امام راحل بسیج را لشکر مخلص خدا می دانست و رهبری عزیز ایران اسلامی بسیج را اجتماعی از مردم آگاه، بصیر، شجاع و دانا می دانند و امام عصر(عج) در فرآمین خود نشانه ظهور را در ۲خصوصیت اجتماع مومنانه و ایمانی و مخلص که دلها بهم گره بخورد و البته پای بند به عهد و پیمان خود باشند، می دانند.

وی افزود: می توان گفت که بسیج لشکر سازی برای ظهور است، یارگیری برای بسیج زمینه سازی برای ظهور است که اکنون در چارچوب مرزهای جمهوری اسلامی ایران نیست و مرزهای عالم را در می نوردد. اکنون تفکر بسیجی در غزه در مقابل حملات وحشیانه دشمنان تا دندان مسلح با وجود شهادت زنان و کودکان و بیگناهان و غیرنظامیان و بیماران و دانش اموزان در مدارس باعث شد تا دشمن به زانو دراید و آتش بس را بپذیرد.

جوکار در ادامه خاطرنشان کرد: اگر رژیم غاصب صهیونیستی می دانست که می تواند اسرای خود را در قالب نبرد آزاد کند هیچ گاه تن به آتش بس نمی داد، اسرائیل نابودی خود را دید.

خطیب نمازجمعه پاکدشت در پایان ضمن تبریک فرا رسیدن هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی یادآور شد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران راهبردی ترین نیروی دریایی جهان است که بر عرشه کشتی اقتدار ایستاده اند.

امام جمعه موقت ورامین: بسیج تفکری است که جهان را در نوردیده است

 امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: بسیج تفکری است که نه فقط در داخل کشور موجب اتفاقات عظیم شده که با در نوردیدن جهان، باعث بیداری ملت های مظلوم شده است.

 حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیجیان دریادل در دوران دفاع مقدس با رشادت و از خودگذشتگی، ورق جنگ را به نام ایران اسلامی تغییر دادند و امروز نیز نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه حتی در کشورهای غیر اسلامی در حال گسترش بوده و دشمن از گسترش این تفکر به وحشت افتاده است.

وی همچنین با اشاره به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل گفت: جنایاتی که صهیونیست‌ها انجام دادند، روی مغول‌ها و هیتلرها را سفید کرده و آتش بس اعلام شده باید به صورت دائمی بوده و پس از آن جنایتکاران صهیونیست در دادگاه بین المللی محاکمه شوند.

وی فزود: امروز شاهدیم که سازمان‌های جهانی مدعی حقوق بشر و برخی سران کشورهای اسلامی در آزمون بزرگ دفاع از مردم مظلوم فلسطی مردود شدند و لکه ننگ سکوت و بی تفاوتی بر دامان آنها نشست که هرگز پاک نخواهد شد.

قدوسی نژاد با اشاره به شهادت بیش از ۶ هزار کودک فلسطینی گفت: خون این کودکان مظلوم گریبان صهیونیست‌ها و اربابان آمریکایی آنها را خواهد گرفت و مرگ اسرائیل را تسریع خواهد کرد.

برگزاری میز خدمت ویژه اقشار بسیج در شهرستان پاکدشت

فرماندار شهرستان پاکدشت برگزاری میزهای خدمت را احصاء مسائل و مشکلات مردم دانست و افزود: رسیدگی به مشکلات و درخواستهای مردم اولویت کاری مسئولان می باشد.

روز جمعه در حاشیه مراسم نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) فاضل کارخانه فرماندار شهرستان پاکدشت اظهار داشت: قدر نعمت بسیج را بدانیم و از آن حراست کنیم و با تقویت معنویت و ایمان به خدا، روح عبودیت را در جسم خاکی احیا کنیم و در راه خدمت به خلق خدا کوشا باشیم.

فرماندار پاکدشت افزود: بسیج از بندگی آغاز و به خدمت منتهی می‌شود؛ خدمت به مردم در کنار ایمان به خدا با رشد دانش و بینش، مسیر سازندگی دنیا و آخرت را هموار می‌سازد.

وی خاطرنشان کرد: در طول هفته روزهای یکشنبه در روستاها ،سه شنبه در محل فرمانداری و روز جمعه در مصلی شهرستان و بخش شریف‌آباد در برنامه میز خدمت و ملاقات مردمی پاسخگوی مشکلات شهروندان عزیز خواهیم بود.

در این برنامه مردم از نزدیک با فرماندار و مسئولین شهرستان پاکدشت دیدار و مشکلات و مسائل خود را مطرح نمودند و فرماندار دستورات لازم جهت پیگیری موارد مطروحه را به مراجع مربوطه صادر نمود.

برگزاری میز خدمت ویژه اقشار بسیج با حضور فرماندار پاکدشت، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی ،شهرداران و روسای شورای اسلامی شهرهای پاکدشت و فرون آباد، روسای ادارات ، مسؤل بازرسی فرمانداری و فرماندهان بسیج اقشار شهرستان در محل مصلی امام خمینی ره برگزار شد.

 میز خدمت روسای ادارات شهرستان ملارد برپا گردید

یکی از آسان ترین راههای دسترسی مردم و ارباب رجوع بدون واسطه و مستقیم به روسای ادارات و مدیران دستگاههای دولتی ، میزهای خدمت در مصلی های نمازجمعه است که بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم این اقدام در مناسبت های مختلف سال در دستور کار فرمانداری و نهادهای دولتی این شهرستان قرار گرفته است .

بر اساس این گزارش امروز نیز بمناسبت هفته بسیج ، جابر کریمی فرماندار این شهرستان بهمراه بخشدار مرکزی ، شهردار ملارد و جمعی از روسای ادارات و نهادهای خدمات رسان شهرستان ملارد در قالب میز خدمت به مشکلات و درخواست های نمازگزاران و سایر مراجعین رسیدگی نموده و دستورات لازم برای پیگیری و به سرانجام رسیدن این مطالبات ارائه کردند .

ملاقات های مردمی روزهای سه شنبه ،دیدار مردمی با روستاییان و حضور در مساجد از دیگر برنامه های تدارک دیده در شهرستان ملارد برای ارتباط گیری سهل و آسان مردم با مسئولان می باشد .

گفتنی است حجت الاسلام اسماعیل احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملارد بعنوان سخنران پیش از خطبه امروز نمازجمعه ملارد ، ضمن معرفی ویژه برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان ملارد به بیان خدمات و نقش آفرینی بسیجیان در طول عمر ۴۴ سال انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون پرداخت .

وی همچنین برخی از دستاوردهای مهم و استراتژیک عملیات طوفان الاقصی را برای نمازگزاران تشریح و توصیف نمود .

سرهنگ علی اکبر جهانی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان ملارد نیز سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه بخش صفادشت این شهرستان بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha