۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۵۰
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85279409
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امامان جمعه شهرستان‌های استان تهران براستکبار ستیزی تاکید کردند

شهرری - ایرنا - امامان جمعه شهرستان‌های استان تهران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بر استکبار ستیزی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، امام جمعه پردیس گفت: استکبار ستیزی و مقاومت رمز پیروزی انقلاب اسلامی است و یکی از مهمترین شاخصه‌های اصلی انقلاب اسلامی ایران، ماهیت ضد استکباری است.

حجت السلام سید حسین حسینی در خطبه های عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته پردیس با گرامیداشت سالروز ۱۳ آبان روز دانش آموز در جمع نمازگزاران اظهار داشت: مقام معظم رهبری یکی از مهمترین عوامل مبارزه با استکبار را شناخت دشمن می‌دانند، نشناختن دشمن را خطر بزرگی می دانند.

امامان جمعه شهرستانهای استان تهران براستکبار ستیزی تاکید کردند

وی با اشاره به اهمیت روز ۱۳ آبان، توضیح داد: امروز هدف جنگ نرم دشمن و جنگ پنهان دشمن، این است که مردم را از عرصه‌ی جهاد و مقاومت دور کند و همه جوان‌ها و دانش آموزان باید ماهیت استبداد بین‌المللی و دیکتاتوری جهانی که آمریکا باشد، را بشناسند.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه طوفان الاقصی، ثمره استکبارستیزی حماس است، بیان کرد: امروزه در کشورهای زیادی، نقش تفکر و مبنایی انقلاب اسلامی ایران در حال گسترش است که یکی از اصولی‌ترین این تفکر، استکبارستیزی است و امروز در غزه، همین اصل انقلاب اسلامی که استکبارستیزی است به خوبی در حال اجرا است.

است به مخروبه ای تبدیل شده که برای مردم آزار دهنداست و با توجه به مطالبه گری مکرر مردم از مسئولان می خواهم که نسبت به ساماندهی این محوطه اقدام کنند. شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

وحدت جهان اسلام ما را به فتح قدس شریف نزدیک می‌کند

امام جمعه دماوند گفت: وحدت جهان اسلام ، حفظ روحیه جهاد و شهادت طلبی، ایمان به خدا و امید به آینده روشن، ما را به فتح قدس شریف و آزادی فلسطین نزدیک خواهد کرد .

امامان جمعه شهرستانهای استان تهران براستکبار ستیزی تاکید کردند

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند اظهار داشت: قضیه فلسطین و غزه مظلوم و مقاوم در این شب ها و روزها بیشتر از هر زمانی بر طبل رسوایی آمریکا کوبیده است.

وی افزود: همه مردم جهان به ظلم و ستم دولت آمریکا در کشتار مردم بی‌گناه غزه پی بردند، حتی مردم آمریکا هم صدایشان در آمده است که چرا جنگ علیه زنان و کودکان را متوقف نمی‌کنید .

حجت الاسلام فتاح دماوندی تصریح کرد: انتشار محتوای آگاهی بخش در دفاع از مردم مظلوم غزه و در حمایت از جبهه مقاومت و در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها کمترین کاری است که می‌توانیم در فضای مجازی انجام دهیم تا سیاهی لشکر جبهه حق باشیم .

خطیب جمعه دماوند خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها فکر می‌کنند با بمباران غزه پیروز می‌شوند، اما این احمق‌ها نمی‌دانند که با این جنایت‌ها جهان اسلام و همه بشریت را علیه خود متحد می‌کنند و گویی این بمب‌ها را بر سر خودشان می‌ریزند .صهیونیست‌ها به زودی در خون کودکان مظلوم غزه غرق خواهند شد و پول و امکانات مادی آنها را نجات نخواهد داد .

غزه نقاب ضدبشری امریکا و اسرائیل را برداشت

امام جمعه پاکدشت گفت: جنایات ضدبشری با حمایت و هدایت مستقیم آمریکا برعلیه مردم غزه هستیم، از برکت ابلهی دشمنان و ترس از قدرت مقاومت و حماس دشمن زنان و کودکان و مردم بی دفاع را به خاک و خون می کشد.

امامان جمعه شهرستانهای استان تهران براستکبار ستیزی تاکید کردند

حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرستان پاکدشت اظهارداشت: ۱۳ ابان یک روز تاریخی و تاریخ ساز در تقویم ایران اسلامی با سه تاریخ جداگانه و استکبار ستیز است.

وی اضافه کرد: در ۱۳ ابان سال ۴۳ امام راحل به لایحه ننگین کاپیتولاسیون اعتراض کرد و ایشان را تبعید کردند، ۱۳ابان سال ۵۷دانش اموزان در دانشگاه تهران اعتراض کردند و صدها دانش اموز شهید و مجروح شدند و ۱۳ ابان سال ۵۸ که دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به انقلاب دوم معروف شد

خطیب جمعه پاکدشت خاطرنشان کرد: در این روزها همه شاهد جنایات ضدبشری با حمایت و هدایت مستقیم آمریکا برعلیه مردم غزه هستیم، از برکت ابلهی دشمنان و ترس از قدرت مقاومت و حماس دشمن زنان و کودکان و مردم بی دفاع را به خاک و خون می کشد.

وی افزود: دیپلماسی فعال و انقلابی شخص وزیر خارجه کشورمان باعث ثمرات بسیاری چون صدور قطعنامه با ۱۲۰ در سازمان ملل شد و ایشان را تبدیل به زبان قاطع و بدون لکنت مقاومت کرد.

۱۳ آبان نماد استکبارستیزی و روز نابودی تفکرات استکباری است

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی، آگاهی و بصیرت آینده سازان ایران اسلامی و نابودی تفکرات استکباری است.

امامان جمعه شهرستانهای استان تهران براستکبار ستیزی تاکید کردند

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه قرچک با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان افزود: ۱۳ آبان روزی است که درآن بصیرت جوانان ایران اسلامی به نمایش گذاشته شد و هیمنه پوشالی آمریکا در هم شکست.

وی اظهار داشت: دانش آموزان و جوانان ایران اسلامی با تأسی ازامام راحل، به خوبی چهره پلید آمریکا را به نمایش گذاشته و ثابت کردند با امید به آینده و ایستادگی در برابر استکبار می‌توان مسیر پیشرفت را فراهم کرد.

خطیب جمعه قرچک ادامه داد: در شرایطی که امروز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل در فلسطین و غزه دست به جنایت می زنند، حضور آحاد مردم به ویژه جوانان و دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان می تواند بیش از گذشته چهره پلید استکبار را به نمایش گذارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha