سردار نقدی: غزه تبدیل به گورستان تفکر لیبرال‌دموکراسی غربی شده است

کرمان - ایرنا - معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دستاوردهای طوفان الاقصی و مقاومت مردم غزه گفت: امروز دنیا بیدار و غزه گورستان لیبرال دموکراسی شده است، هر چه دنیای سکولاریسم غربی طی سالها رشته بود، امروز پنبه شده و همه ابزار تبلیغی آنها بر ضد خودشان به کار گرفته و ظلم آنها بر ملا شد.

به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا نقدی روز دوشنبه در نشست تبیینی توجیهی معاونان مدارس شهر کرمان در دانشگاه فرهنگیان افزود: عملیات طوفان‌الاقصی نشان داد که چگونه می‌توان ارتش کشوری که مدعی شکست ناپذیری بود را شکست داد زیرا اگر جهاد مورد انتظار خداوند با طاغوت انجام شود، قدرت خداوند مافوق همه قدرت‌ها و وعده خدا پایدار و دست او بالای همه دست ها است.

وی با اشاره به مساحت کوچک جغرافیایی نوار غزه تصریح کرد: این جمعیت ۱۷ سال محاصره شده اند و در تحریم شدید قرار دارند و حتی آذوقه معمولی خودشان را هم با سختی تامین می‌کنند، اما این ملت در چنین شرایط خفقان آوری و با وجود تسلط اطلاعاتی دشمن، کارخانه موشک‌سازی راه‌اندازی کردند و هزاران نفر را آموزش نظامی داده تا بدون اینکه دشمن متوجه شود، او را غافلگیر کند و پیروزی بزرگ افسانه ای را رقم بزند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: صدها برابر بزرگتر و مهمتر از این عملیات افسانه‌ای و آن حرکت بزرگ بی نظیر، مقاومت پس از این عملیات است و ملتی که بیش از ۷۰ سال تحقیر، آواره شدند، اما دستاورد مقاومت و ایستادگی و صبر آنان خیلی بزرگ بود.

وی اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) بیان می کردند، اسرائیل رژیمی غاصب و وحشی است و باید از صحنه روزگار محو شود، اما استکبار جهانی با کارهای رسانه‌ای خود مانع از آگاهی و بیداری مردم جهان شده بود اما در این یک ماه گذشته دنیا هوشیار و بیدار شده است.

سردار نقدی با بیان اینکه رژیم صهونیستی وحشی ترین رژیم در طول تاریخ است اظهار داشت: در طول ۴۵ روز از حمله رژیم اسرائیل به غزه ۳۵ میلیون تن بمب بر سر مردم این منطقه فرو ریخته شد اما مردم همچنان در خانه‌ها مانده و مقاومت می‌کنند.

وی ادامه داد: وقتی ملتی ۷۵ سال تحقیر می‌شود و جوانانش زیر شکنجه هستند و دشمن او را زیر شرایط مشقت‌بار قرار می‌دهد، قطعا می‌گوید که من این قربانی‌ها را می‌دهم اما سکوت نمی‌کنم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دستاورد این ایستادگی و مقاومت، دستاورد بزرگی است که باید برای آن صدها شهید تقدیم می‌شد، زیرا مردم افغانستان و عراق در نبرد با آمریکا چندصدهزار شهید دادند، اما محصول آن بیداری بشریت بود که انقلاب اسلامی نزدیک نیم قرن آن را فریاد می‌زند.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد رسانه‌های دنیا در اختیار آمریکا و اسرائیل است تصریح کرد: اما امروز افکار عمومی دنیا متوجه جنایات استکبار در غزه شده و جنایات رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل باید در دادگاه‌ها و محاکم جهانی پیگیری شود.

سردار نقدی افزود: این رژیم با سحر رسانه‌ای خود مردم را محصور کرده بود، اما خونهای مظلومان غزه بی‌اجر نبود و مردم دنیا را آگاه کرد و این دستاورد بسیار بزرگتر از عملیات طوفان‌الاقصی بود اگر چه که این عملیات نیز یک کار فوق‌العاده محسوب می شود.

وی تاکید کرد: صهیونیست‌ها به ازای خون‌هایی که ریختند بهای سنگینی پرداختند و تفکر غرب کاملا بی‌آینده شد و دیگر در جهان طرفداری ندارد، به حدی که کودکان غرب از انگلیس و پاریس و غیره با کودکان فلسطینی همدردی کردند و به خیابان‌ها آمدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: همانگونه مقام معظم رهبری فرمودند وقتی ظلم از حد گذشت باید منتظر طوفان بود، امروز غزه میدان رویارویی ۲ تمدن است، یکی تمدن قصی‌ قلب و وحشی که تمام آرمانش منافع خودش است که کودک و زن را نمی‌شناسد و از فرعون، هیتلر و چنگیز قساوت بیشتری دارد.

وی ادامه داد: کودک کشی، زن‌کشی و بمباران بیمارستان‌ها از خصوصیات این تمدن وحشی و ناتوان است و در مقابل این تمدن وحشی، تمدنی فاخر است که وقتی اسیر خودش را آزاد می‌کند اسیر می‌گوید من متشکرم، زیرا به من غذا و دارو به موقع داده شد و احترام سرلوحه کارش است.

سردار نقدی گفت: دیروز فلسطینی‌ها اعلام کردند که روز گذشته برخی تانک‌های اسرائیلی از فاصله صفر زده شده است که اوج شجاعت، صبر و استقامت آنها را نشان می دهد، در حالی‌که عزیزانشان را از دست داده‌اند می‌گویند همه فدای اسلام و قدس و این تفاوت ۲ تمدن در صبر، دوستی، فداکاری و انسان‌دوستی است.

وی با بیان اینکه امروز زمانی است که باید این ۲ تمدن تبیین شوند تصریح کرد: امروز مردم غزه حجت را برای بشریت تمام کردند، تمام کسانی‌که برای تسلیم در برابر غرب و آمریکا بهانه می آورند، باید بدانند که خداوند متعال اجازه تسلیم در برابر ظالم را نداده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسدراران بیان کرد: معلم رمز آینده است و اگر معلم خوب پرورش یافته باشد، امکانات باشد یا نباشد به دانش‌آموز راه درست را نشان می‌دهد و دانش آموز نیز مسیر درست را پیدا می کند.

وی خاطر نشان کرد: پس از جنگ غزه آمار فروش قرآن در چند روز هشت برابر گذشته شده، مردم به حقیقت روی آورده‌اند، این ایستادگی، مقاومت و ادبیات فاخر توحیدی که در کلام کودکان غزه است، خود به خود به‌وجود نیامده و محصول آموزش‌وپرورش است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha