عملیات طوفان الاقصی سرآغاز تحولات جدی در ساختار قدرت غرب آسیا و جهان است

شهرکرد - ایرنا - نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: طراحی و اجرای عملیات طوفان الاقصی سرآغاز یک پیروزی بزرگ و تحولات جدی در ساختار قدرت غرب آسیا و جهان است.

احمد راستینه هفشجانی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: پیچیدگی طراحی و ابعاد مختلف عملیات طوفان الاقصی نشان از رشد و ارتقای جبهه مقاومت در به دست آوردن داده‌های اطلاعاتی و دانش لازم برای انجام عملیات‌های پیچیده و بزرگ است.

وی اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی به تمام معنا هیمنه پوشالی و طراحی شده رژیم صهیونیستی را در ساختار نظامی، اطلاعاتی و امنیتی شکست و نشان داد این رژیم در بحث نظامی و اطلاعات سست‌تر و ضعیف‌تر از آنی است که تصور می‌شد.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: عبور رزمندگان حماس از حائل‌ها و حصاری که رژیم صهیونیستی طراحی کرده بود و پنهان ماندن از چشم هزاران دوربین هوشمندی که اسرائیل برای حفظ حیات خود در نقطه نقطه خاک اشغالی نصب کرده است نشان می‌دهد فلسطین و رزمندگان حماس دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری در طراحی عملیات‌های پارتیزانی، نفوذ و تهاجم است.

وی ادامه داد: براین اساس فارغ از اینکه نتیجه پایانی جنگ میان رژیم صهونیستی با غزه چه خواهد شد؛ می‌توان گفت طوفان الاقصی سرآغاز شکل‌گیری ساختارهای جدید قدرت و ظهور چهره جدیدی از مقاومت برای دفاع از مردم مظلوم و در تنگنای مردم غزه است.

راستینه کشتاری که رژیم صهیونیستی آغاز کرده را در پاسخ به غافل‌گیری که موجب به هلاکت رسیدن یک هزار و 500 صهیونیست شده است دانست و گفت: این اقدامات وحشیانه رژیم کودک کش اسراییل نشان می‌دهد این رژیم قوه عاقله خود را از دست داده و امروز دیوانه‌وار دست به هر کاری برای نشان دادن قدرت نظامی خود می‌زند.

وی یادآور شد: دنیا این وحشی گری رژیم صهونیستی را نظاره می‌کند و به طور قطع چشم‌های بیدار و ملت‌های دنیا این نسل کشی و کودک کشی را نمی‌پذیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: این جنایت‌های بی‌شماری که امروز اسرائیل در کودک‌کشی، خراب کردن خانه‌های مردم و نابود کردن یک نسل از بشریت در پیش گرفته خشم بزرگ‌تر از طوفان الاقصی را رقم می‌زند و این سبب وحدت امت اسلام، اتحاد ملت‌ها و تصمیم قاطع جبهه مقاومت برای برخورد قاطع با رژیم صهیونیستی می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر این جنایت‌ها ادامه پیدا کند باید منتظر ورود بسیار قوی جبهه مقاومت برای تقابل با رژیم صهیونیستی باشیم و آن‌گاه می‌بینیم با ورود جبهه مقاومت نقشه غرب آسیا و خاورمیانه آنچه امروز هست نخواهد بود.

راستینه ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی می‌داند اگر از این جنایت‌ها دست برندارد مردم آزادی‌بخش سراسر دنیا به یک وحدت عمل برای تقابل با آن می‌رسند و این دیرزمانی نخواهد بود که حیات رژیم صهیونیستی به پایان می‌رسد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha