۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۵۶
کد خبر: 85296336
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی برای استان کرمان هشدار زرد صادر کرد

۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۵۶
کد خبر: 85296336
هواشناسی برای استان کرمان هشدار زرد صادر کرد

کرمان - ایرنا- اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان امروز (یکشنبه) با استناد به گزارش هواشناسی ضمن پیش‌بینی وزش باد نسبتا شدید تا شدید و گرد و خاک و بارش پراکنده باران در برخی مناطق بویژه نیمه غربی، برای این استان هشدار زرد صادر کرد.

به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، فعالیت این سامانه طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در اکثر مناطق استان کرمان پیش بینی می شود.

بر اساس هشدار سطح زرد هواشناسی وقوع بارش پراکنده باران، وزش باد به نسبت شدید، گرد و خاک، همه مناطق استان کرمان، به ویژه شمال غرب و شرق استان دور از انتظار نیست.

مدیریت بحران استانداری کرمان خیزش گرد و خاک، کاهش دید افقی، احتمال وقوع طوفان شن، احتمال سقوط اشیا، تابلوها و بنرهای تبلیغاتی سطح شهر، اختلال در تردد راه‌های مواصلاتی استان کرمان را از مخاطرات این هشدار اعلام کرد.

این هشدار بر پرهیز از کار در ارتفاع، اجتناب از سفرهای غیرضروری، توجه به نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در زمان غبارآلود شدن هوا، اطلاع رسانی به موقع از طریق صدا و سیمای مرکز کرمان و آمادگی فرمانداری ها، شهرداری ها و سایر دستگاه های اجرایی به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای کاهش خسارات احتمالی تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha