وزیر آموزش و پرورش: دولت سیزدهم، «دولت جُبران‌ها» است

شهرکرد -ایرنا- وزیر آموزش و پرورش‌ و نماینده رییس جمهور در سفر استانی چهارمحال و بختیاری گفت: دولت سیزدهم، «دولت جُبران‌ها» است و امیدآفرینی نیز در راس برنامه‌های این دولت قرار دارد.

رضا مرادصحرایی روز پنجشنبه در نشست با نُخبگان شهرستان کیار با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در ۲ سال‌ گذشته افزود: ۲ سال پیش رشد اقتصادی کشور منفی بود اما در سال گذشته رُتبه اقتصادی افزایش یافته و امسال هم از نظر اقتصادی پیشرفت خوبی صورت گرفته است.

صحرایی با تاکید بر اینکه تاثیر رشد اقتصادی آنی نیست و نیاز به زمان دارد تا اثرات آن را ببینیم، در باره دستاوردهای نظام اسلامی در عرصه جهانی خاطرنشان کرد: اکنون در عهرصه سیاست خارجی، ایران عضو گروه «شانگهای» و «بریکس» شده است.

وی همچنین به اجرا شدن طرح رُتبه‌بندی فرهنگیان پس از ۱۰ سال در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: در دولت سیزدهم، کشور در عمل به کارگاه مدرسه‌سازی تبدیل و پنج هزار و ۸۰۶ مدرسه در کشور احداث شد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: برای تجهیز هنرستان‌ها و مدارس وسایل و تجهیزات مورد نیاز تهیه و توزیع شد و در ماه آینده نیز یک کاروان تجهیزات آموزشی به استان چهارمحال و بختیاری ارسال می شود.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح «شهید عجمیان» برای شاداب سازی مدارس کشور گفت: در قالب این طرح یکصد هزار کلاس درس پیش‌بینی و تاکنون ۵۸ هزار کلاس با کمک گروه‌های جهادی در سطح مدارس مناطق محروم در کُل کشور بهسازی و شاداب‌سازی شده است.

وی در باره توسعه مراکز هنرستانی در مناطق روستایی و شهرهای استان بعنوان اولویت نخست وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: توسعه رشته کشاورزی در شهرستان کیار در اولویت قرار دارد.

به گزارش ایرنا، رییس‌ جمهور و تعدادی از وزیران هیات دولت در قالب دور دوم سفر استانی به چهارمحال و بختیاری، امروز پنجشنبه وارد شهرکرد مرکز این استان شدند.

شهرستان کیار در ۳۵ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha