قصاب بین‌جاده‌ای متخلف در ارومیه حدود ۶.۵ میلیارد ریال جریمه شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی با اشاره به رسیدگی شعبه ارومیه به پرونده قصاب بین جاده ای متخلف گفت: این فرد به علت کشتار غیرمجاز و عرضه بدون مجوز گوشت به ۶ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

حسین نجف زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرونده یک واحد قصابی متخلف برای کشتار غیرمجاز و عرضه ۱۵۰ کیلوگرم گوشت شتر به ارزش ۶۴۰ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: قاضی شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت ۶ میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: بازرسان شبکه دامپزشکی شهرستان ارومیه تخلف اعلامی را در بازرسی از یک واحد قصابی بین جاده ای کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کرده بودند.

نجف زاده گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

ماه گذشته نیز یک قصاب متخلف دیگر در ارومیه به پرداخت هشت میلیارد ریال جریمه محکوم شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha