متخلفان اقتصادی در آذربایجان غربی بیش از ۴۸ هزار میلیارد ریال جریمه شدند

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: متخلفان اقتصادی در بخش های کالا و خدمات، بهداشت و درمان و همچنین قاچاق کالا و ارز، از ابتدای امسال به پرداخت ۴۸ هزار و ۴۲۱ میلیارد ریال محکوم شده اند.

حسین نجف زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان جریمه پس از رسیدگی به حدود ۲۶ هزار و ۵۰۰ پرونده صادر شده است.

وی اضافه کرد: البته در کنار صدور جریمه، مجازات های دیگری نیز برای متخلفان اعمال می شود که ضبط کالا و ارز قاچاق و خودروهای حامل، تعطیلی و پلمب واحدهای متخلف، نصب پارچه بر در واحدهای متخلف و حبس بدل از جزای نقدی از جمله آنهاست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: از کل پرونده های رسیدگی شده در این حوزه در استان طی سال جاری، نزدیک به ۱۹ هزار مورد به تخلف های بخش کالا و خدمات اختصاص داشت که ۷۱ درصد کل آنها را شامل می شد.

نجف زاده اظهار کرد: همچنین امسال ۶ هزار و ۶۳۴ فقره پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربی رسیدگی شده و یک هزار و ۳۶ فقره نیز در حوزه بهداشت، دارو و درمان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان می توانند موضوع را از طریق سامانه اینترنتی تعزیرات یا تلفن ۱۳۵ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha