مربی لیموندیس : همه تلاش ها  باید معطوف به امید آفرینی در تیم باشد

شیراز-ایرنا- مربی تیم بسکتبال لیموندیس شیراز با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد که سابقه ای در بسکتبال ندارند چوب لای چرخ تیم می گذارند گفت : همه تلاش ها باید معطوف به امید آفرینی در تیم باشد.

مهدی دوانی زاده روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بیان کرد: طی هفت سال گذشته تیمی در سوپر لیگ نداشتیم و هم اینک که کارخانه مهرام با دادن امتیاز به شرکت لیموندیس به ورزش بسکتبال فارس کرده درست نیست که در سر راه این تیم سنگ اندازی شود چرا که علاقه مندان به این رشته که استقبال خوبی هم کردند نباید ناامید شوند.

بازیکن و کاپیتان اسبق تیم ملی بسکتبال در مورد دیدار تیمش برابر مهرام تهران در هفته چهارم گفت: بازیکنان ما برابر تیم مهرام تهران که از چندین بازیکن ملی پوش و مطرح خارجی سود می برد و قهرمان لیگ شده بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و حتی این تیم را در نیمه اول شکست دادیم و در نهایت هم با اختلاف کم مغلوب تجربه بازیکنان تیم مهرام شدیم.

مربی لیموندیس :  همه تلاش ها می بایست معطوف به امید آفرینی در تیم باشد
عنوان

حضور چشمگیر تماشاگران

این پیشکسوت بسکتبال فارس ادامه داد: حضور چشمگیر تماشاگران شیرازی مقابل تیم مهرام نشان دهنده علاقه مندی جوانان به این رشته است و باید کاری کنیم تا زمینه پیشرفت بسکتبال فارس فراهم شود و سرمایه گذار هم دلسرد نشود.

دوانی افزود: بدون حاشیه داریم کارمان را به جلو می بریم و اجازه دخالت افراد غیر بسکتبالی را نمی دهیم.

فارس چگونه لیگ برتری شد، موج خوشحالی

به گزارش ایرنا بیستم تیرماه ۱۴۰۲ بود که خبر لیگ برتری شدن بسکتبال فارس با حمایت دکتر ایمانیه استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان فارس موجی از خوشحالی برای علاقه مندان به این رشته به وجود آمد چرا که سالها از لیگ برتر دور بود.

پس از واگذاری امتیاز تیم دوم مهرام تهران به فارس این استان در لیگ برتر بسکتبال با نام لیموندیس شیراز پس از چندین سال دوری شرکت می کند.

‌ پس از صعود تیم مهرام تهران از لیگ دسته یک به لیگ برتر از آنجا که هیچ باشگاهی نمی تواند ۲ تیم در لیگ برتر داشته باشد لذا باشگاه مهرام طی نامه ای به فدراسیون بسکتبال انتقال این امتیاز را به باشگاه لیموندیس شیراز که زیر مجموعه این شرکت است اعلام کرد.

هم اینک تیم لیموندیس با انجام چهار بازی و با پنج امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد، پالایش نفت آبادان با هشت امتیاز صدرنشین است.

این تیم در هفته پنجم این رقابت ها دوشنبه ۲۹ آبانماه در آبادان به مصاف تیم نفت صدرنشین می رود.

در مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ۱۲ تیم شرکت دارند، ابتدا به صورت دور ه ای با هم بازی خواهند کرد و سپس تیم های اول تا هشتم به مرحله پلی آف صعود می کنند تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha