شکست لیموندیس شیراز مقابل مهرام تهران+فیلم
بازی لیموندیس شیرراز و مهرام تهران

شیراز -ایرنا- تیم لیموندیس شیراز در مسابقات سوپرلیگ بسکتبال باشگاه های کشور مقابل مهرام تهران شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این بازی که از هفته چهارم این رقابت ها عصر یکشنبه در سالن دانشگاه آزاد اسلامی شهر صدرا شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه ۹۶ بر ۸۵ بازی را به حریف خود واگذارکرد.

دیدار این ۲ تیم که به نوعی از یک خانواده هستنند در کوراتر اول بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند و در حالی که تیم میهمان در دقایقی از بازی ۲۴ بر ۱۶ از تیم میزبان پیش بود اما شاگردان محمدرضا اسلامی سر مربی تیم لیموندیس به خود آمدند و فاصله امتیاز را کم کردند هر چند در این کوارتر با نتیجه ۲۶ بر ۲۵ بازی را به مهرام واگذار کردند.

اما درکوارتر دوم تیم لیموندیس بازی خوبی را به نمایش گذاشت و بارها از حریف خود پیش افتاد و در نهایت هم این کوارتر با نتیجه ۲۸ بر ۲۰ به سود میزبان پایان یافت تا در نیمه نخست میزبان ۵۳ بر ۴۶ پیروز میدان شود.

با شروع نیمه دوم و درکوارتر سوم تیم مهرام که به لحاظ بازیکن و تجربه از تیم تازه تاسیس لیموندیس بهتر است، نمی خواستند بازنده این بازی باشند و برای همین بازی خوبی ارایه کردند و نهایت هم ۳۰ بر ۲۲ این کوارتر را به سود خود تمام کردند تا این بازی نزدیک به کوارتر پایانی کشیده شود.

در کوارترچهارم تیم مهرام از تجربه بازیکنان خود به خوبی استفاده کرد و ۲۰ بر ۱۰ برنده شد و در پایان این بازی خوب با نتیجه ۹۶ بر ۸۵ به سود مهرام پایان یافت.

استقبال خوب تماشاگران

ازاین بازی نسبت به بازی گذشته این تیم استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه شد که سالها منتظر داشتن تیم در سوپر لیگ بودند.

به گزارش ایرنا در مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ۱۲ تیم شرکت دارند، ابتدا به صورت دور ه ای با هم بازی خواهند کرد و سپس تیم های اول تا هشتم به مرحله پلی آف صعود می کنند تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha