رونمایی از تیم بسکتبال لیموندیس، آشتی تماشاگران شیرازی بابسکتبال  
عکس آرشیوی

شیراز-ایرنا- تنورلیگ برتربسکتبال کشورپس از سال ها دوری استان فارس از سطح اول این رشته در شیراز با رونمایی از تیم لیموندیس این شهر در تقابل با مس کرمان در هفته دوم گرم می شود تا یکبار دیگرعلاقه مندان در سالن محل برگزاری این مسابقات با بسکتبال آشتی کنند.    

به گزارش خبرنگار دیدار تیم های لیموندیس شیراز و مس کرمان در هفته دوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان کشور دوشنبه هشتم آبان ماه در سالن دانشگاه آزاد شهر صدرا شیراز در ساعت ۱۶ بر گزار می شود.

بسکتبال فارس چگونه لیگ برتری شد؟ ‌توفیق اجباری

بیستم تیرماه ۱۴۰۲ بود که خبر لیگ برتری شدن بسکتبال فارس با حمایت دکتر ایمانیه استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان فارس موجی از خوشحالی برای علاقه مندان به این رشته به وجود آمد چرا که سالها فارس از لیگ برتر دور بود.

پس از واگذاری امتیاز تیم دوم مهرام تهران به فارس این استان در لیگ برتر بسکتبال با نام لیموندیس شیراز صاحب تیم شدتا توفیق اجباری نصیب بسکتبال فارس شود و پس از سال ها چراغ این رشته را که هواداران زیادی دارد دوباره روشن شود،باید قدر آن را دانست واز این هبه نگهداری کرد.

از شکل گیری این تیم نوبنیاد و آغاز تمرینات آن حدود یک ماه می گذرد، لیموندیس با محمدرضا اسلامی که سابقه مربیگری تیم ملی نوجوانان را در کارنامه دارد،کارش را به عنوان سرمربی آغاز کرد هر چند قرعه مناسبی نصیبب این تیم در دوره جدید لیگ برتر نشد.

این تیم در نخستین بازی به مصاف تیم شهرداری گرگان قهرمان سه دوره لیگ برترو نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا، رفت و پیش بینی می شد این تیم تازه شکل گرفته بازی را به قهرمان لیگ واگذار کند و در نهایت هم با نتیجه ۶۵ بر ۸۱ شکست خورد.

رونمایی از تیم بسکتبال لیموندیس، آشتی تماشاگران شیرازی بابسکتبال  
عنوان

تقابل سر مربی تیم لیموندیس با تیم سابقش در هفته دوم

محمد رضا اسلامی سرمربی تیم لیموندیس یک دوره هم هدایت تیم مس کرمان در لیگ برتر را بر عهده داشته و به نظر می رسد تقابل این مربی که اهل شهر زرند کرمان است در هفته دوم لیگ برتربا تیم سابقش بر جذابیت های این بازی بیفزاید چرا که او از نماینده شهرش شناخت دارد.

بازیکنان آمریکایی و صربستانی در ترکیب لیموندیس

نماینده شیراز در لیگ برتر برای تقویت تیمشان ۲بازیکنان خارجی یکی بنام دراگون توباک که اهل صربستان است و ۲۱۷ سانتی متر قد دارد و پیشتر هم در ایران سابقه بازی دارد و دیگری جیلان برادلی که این بازیکن هم امریکایی است را به خدمت گرفته هر چند این دو بازیکن یک هفته است که در تمرینات لیموندیس شرکت دارند.

باید منتظرماند و دید این ۲ خرید خارجی شیرازی ها چگونه ازآب در می آید و قطعا کادرفنی تیم لیموندیس با شناختی که داشتند آنها را به خدمت گرفته اند.

اسامی بازیکنان تیم لیموندیس، درخشش دلیرزهان

امیرحسین نصیرایی،ایمان دلیر زهان، مصطفی رضایی،‌ مهدی جعفری،‌ آرش ثابت ،‌سروش دهقا،‌ وحید اسلامی، ‌محمد بغلانی،‌ علی اسکندری،‌ کوروش جهانگیری،‌ وحید دلیرزهان، ‌محمد امین خسروی،‌ سهند توتلی،‌ فربود سادات نیا، رضا نادری دراگون توباک و جیلان برادلی بازیکنان تیم لیموندیس شیراز را تشکیل می دهند.

احسان دلیرزهان بازیکن تیم لیموندیس با ۳۲ امتیاز بهترین بازیکن هفته نخست لیگ برتر بود.

به گزارش ایرنا در مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ۱۲ تیم شرکت دارند، ابتدا به صورت دور ه ای با هم بازی خواهند کرد و سپس تیم های اول تا هشتم به مرحله پلی آف صعود می کنند تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha