لیموندیس شیراز با ۲ بازیکن خارجی به مصاف قهرمان لیگ برتر بسکتبال می رود
آرشیوی

شیراز-ایرنا- تیم نو بنیاد بسکتبال لیموندیس شیراز با ۲ بازیکن خارجی در نخستین هفته از مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان کشور به مصاف شهرداری گرگان قهرمان سه دوره گذشته می رود.

مدیرفنی تیم لیموندیس شیراز روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت:‌ هرچند با تیم قهرمان سه دوره لیگ برتر و نماینده ایران در باشگاه های آسیا بازی داریم اما برابر قهرمان لیگ، تیم دست و پا بسته ای نیستیم و با قدرت بازی خواهیم کرد.

هادی عامری ادامه داد:‌ حدود یک ماه است که تمرینات تیم را به صورت صبح و بعد از ظهر شروع کردیم، تیمی تازه وارد به لیگ برتر هستیم که ترکیب جوانی دارد و با بودجه ای معمولی بسته شده است.

اکثر تیم ها قوی هستند

وی با اظهاراینکه لیگ امسال نسبت به دوره های گذشته متفاوت است، ‌بیان کرد ‌:‌ اکثر تیم ها قوی هستند و از بازیکنان خوب خارجی هم سود می برند، به نظر می رسد کیفیت لیگ امسال به مراتب بالاتر از دوره های گذشته باشد.

عامری ادامه داد:‌ ۲بازیکن خوب خارجی از کشورهای آمریکا و صربستان به تیم اضافه شدند ضمن اینکه هدف ما به دلیل سال اول حضور در لیگ برتر، حفظ تیم است اما به دنبال پیشرفت هستیم و سعی می کنیم در پایان جایگاه خوبی به دست آوریم.

اسامی بازیکنان تیم لیموندیس

امیرحسین نصیرایی،ایمان دلیر زهان، مصطفی رضایی،‌ مهدی جعفری،‌ آرش ثابت ،‌سروش دهقا،‌ وحید اسلامی، ‌محمد بغلانی،‌ علی اسکندری،‌ کوروش جهانگیری،‌ وحید دلیرزهان، ‌محمد امین خسروی،‌ سهند توتلی،‌ فربود سادات نیا، رضا نادری و ۲ بازیکن آمریکانی و صربستانی بازیکنان تیم لیموندیس شیراز را تشکیل می دهند.

همچنین محمد رضا اسلامی به عنوان سرمربی،‌ حمید کشانی،‌ مهدی دوانی زاده مربیان تیم هستند و رئوف فاضل هم سرپرست تیم است.

دیدار تیم های شهرداری گرگان و لیموندیس شیراز در نخستین هفته از مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان کشور پنجشنبه چهارم آبان ماه در گرگان بر گزار می شود.

 لیموندیس شیراز با ۲ بازیکن خارجی به مصاف قهرمان لیگ برتر بسکتبال می رود
عنوان

فارس چگونه لیگ برتری شد، موج خوشحالی

به گزارش ایرنا بیستم تیرماه ۱۴۰۲ بود که خبر لیگ برتری شدن بسکتبال فارس با حمایت دکتر ایمانیه استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان فارس موجی از خوشحالی برای علاقه مندان به این رشته به وجود آمد چرا که سالها از لیگ برتر دور بود.

پس از واگذاری امتیاز تیم دوم مهرام تهران به فارس این استان در لیگ برتر بسکتبال با نام لیموندیس شیراز پس از چندین سال دوری شرکت می کند.

‌ پس از صعود تیم مهرام تهران از لیگ دسته یک به لیگ برتر از آنجا که هیچ باشگاهی نمی تواند ۲ تیم در لیگ برتر داشته باشد لذا باشگاه مهرام طی نامه ای به فدراسیون بسکتبال انتقال این امتیاز را به باشگاه لیموندیس شیراز که زیر مجموعه این شرکت است اعلام کرد.

لیموندیس به سرنوشت تیم های دیگر دچار نشود

انتقال این تیم به شیراز موجب شد پس ازهندبال فارس که هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان در لیگ برتر تیم دارد بسکتبال هم این توفیق نصیبش شد امسال در بالاترین رده مسابقات باشگاهی در کشور حضور یابد و این امیدواری وجود دارد تیم لیموندیس به سرنوشت تیم های (ب آ) و لوله سبز و پگاه که روزگاری در لیگ برتر حضور داشتند دچار نشود و از این فرصت به خوبی محافظت کنند.

به گزارش ایرنا در مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ۱۲ تیم شرکت دارند، ابتدا به صورت دور ه ای با هم بازی خواهند کرد و سپس تیم های اول تا هشتم به مرحله پلی آف صعود می کنند تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha