لیموندیس شیراز چگونه مقابل مس کرمان به برتری رسید ؟+ فیلم

شیراز-ایرنا- تیم لیموندیس شیراز در هفته دوم مسابقات بسکتبال لیگ برتر مردان کشوربه سختی مقابل مس کرمان و آن هم در وقت اضافه موفق به برتری شد و به نظر می رسد این تیم در ادامه مسابقات نیاز به کار بیشتری داشته باشد هر چند نخستین سال حضور خود را در سطح اول بسکتبال کشور تجربه می کند.

به گزارش خبرنگارایرنا، این بازی شامگاه دوشنبه در سالن دانشگاه آزاد شهر صدرا شیراز برگزار شد تیم میزبان در یک بازی نزدیک و فشرده در نهایت با نتیجه ۸۴ بر ۸۳ از سد حریف خود گذشت.

دیدار این ۲ تیم از حساسیت زیادی بر خوردار بود برای همین هم بازی پس از انجام چهار کوارتر سرنوشت تیم برنده را به وقت اضافه کشاند تا شاهد یک بازی جذاب و نفس گیری باشیم.

در وقت اول بازی همانگونه که پیش بینی می شد تیم میزبان بهتر بازی کرد و در نهایت هم این کوارتر را با نتیجه ۲۲ بر ۱۶ به سود خود تمام کرد.

برتری تیم میهمان در وقت دوم

اما در وقت دوم تیم مس کرمان بازی به مراتب بهتری را به نمایش گذاشت و توانست ۶ اختلاف امتیاز وقت نخست را جبران و با نتیجه ۱۹ بر ۱۳ بازی را بُرد تا نیمه نخست ۲ تیم به تساوی ۳۵ بر ۳۵ دست یابند و همه چیز به نیمه دوم کشیده شود.

در کوارتر سوم هم هر ۲ تیم بازی نزدیکی به نمایش گذاشتند و در نهایت این تیم میهمان بود که به برتری ۱۹ بر ۱۸ دست یافت تا همه چیز برای تعیین تیم برنده به کوارتر چهارم کشیده بود.

اما در کوارتر چهارم این بار تیم میزبان به برتری میلی متری رسید و ۲۱ بر ۲۰ به سود خود تمام کرد تا بازی در نیمه دوم هم به تساوی ۷۴ بر ۷۴ برسد و برای تعیین تیم برنده به پنج دقیقه وقت اضافه کشیده شود.

درپنج دقیقه وقت اضافه هم ابتدا تیم مس کرمان چهار امتیاز پیش افتاد اما در لحظات پایانی بازیکنان تیم میزبان به خود آمدند و با برتاب ۲ امتیازی جیلان بردلی بازیکن آمریکایی این تیم منجر به برتری هشت بر هفت تیم لیموندیس شد تا در نهایت تیم میزبان با نتیجه ۸۴ بر ۸۳ برنده این بازی نفس گیر شود.

جیلان بردلی از تیم لیموندیس و سعید حسینی از تیم مس کرمان بیشترین امتیاز را برای تیمشان کسب کردند.

از این بازی تعداد کمی تماشاگر که شماری از آنها را کارکنان کارخانه لیموندیس تشکیل می دادند، دیدن کردند.

به گزارش ایرنا در مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ۱۲ تیم شرکت دارند، ابتدا به صورت دور ه ای با هم بازی خواهند کرد و سپس تیم های اول تا هشتم به مرحله پلی آف صع ود می کنند تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha