۷ کشته و ۴ زخمی در انهدام "ببر" اسرائیل/ اذعان ارتش اسرائیل به افزایش کشته‌ها

تهران-ایرنا- رسانه های رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه فاش کردند که تنها در یک حمله راکتی مقاومت فلسطین در جریان نبرد زمینی در مرز نوار غزه، یک دستگاه خودروی نظامی آنها از نوع "ببر" منهدم و هفت نظامی این رژیم کشته و ۴ نفر دیگر زخمی شده است.

به گزارش ایرنا، براساس آخرین آمار، سخنگوی رژیم صهیونیستی ظهر امروز اذعان کرد که شمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به ۳۲۶ نفر از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه و آغاز عملیات طوفان الاقصی) رسیده است.

فقط طی ۲۴ ساعت اخیر، ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن ۱۲ نظامی و زخمی شدن ۱۷ نفر دیگر خبر داده است و یوآو گالانت وزیر جنگ این رژیم نیز به تلفات سنگین نیروهای خود اذعان کرده است.

عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد بیست و ششمین روز خود شده که خبرها از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و مدارس غزه حکایت و این منطقه از زمین، دریا و آسمان زیر بمباران سلاح‌های مرگبار رژیم آپارتاید تل‌آویو قرار دارد. این در حالی است که مقام‌های آمریکایی و متحدانش در اروپا از جمله انگلیس، فرانسه و آلمان حمایت همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی را به اوج خود رسانده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین تا ظهر دیروز (سه شنبه) خبر داده بود که از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) هشت هزار و ۵۲۵ شهروند فلسطینی در نوار غزه در اثر بمباران های وحشیانه و بدون توقف رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند که ۷۰ درصد آنها را زنان، کودکان و افراد سالخورده تشکیل می دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha