۳۹۷ وام مشاغل خانگی در استان مرکزی پرداخت شد

اراک - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ۳۹۷ وام مشاغل خانگی از ابتدای امسال تاکنون در این استان به مبلغ ۳۲۸ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شد.

جمشید امیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در این مدت یک‌هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار مشاغل خانگی به استان مرکزی ابلاغ شد که تاکنون یک‌هزار و ۹۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: یک‌هزار و ۲۳۷ متقاضی دریافت وام مشاغل خانگی با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۹۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند که تنها ۳۲۸ مورد آنها معادل ۲۸ و نیم درصد موفق به دریافت وام شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: پست بانک، رفاه کارگران، مهر ایران، توسعه تعاون، ملت، ملی، صادرات و تجارت بانک‌های عامل پرداخت وام مشاغل خانگی در این استان است که انتظار است در پرداخت این مهم تلاش مضاعفی به کار گیرند.

امیدی اظهار کرد: از مجموع یک‌هزار و ۲۳۷ متقاضی معرفی شده برای دریافت وام اشتغال در استان مرکزی، ۳۴۳ پرونده از سوی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ۴۵ پرونده از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۳۳۱ پرونده از سوی جهاد کشاورزی و ۵۱۸ پرونده از سوی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت است.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha