جمله‌ای از شهید جمهور که بر قلب کارگر آذرآب نشست؛ خیالت راحت پیگیری می‌کنم+فیلم

اراک - ایرنا - شهید سید ابراهیم رئیسی ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۱ در بیست و نهمین سفر استانی خود به سرزمین آفتاب سفر کرد و با توجه به اینکه حل مشکلات صنایع یکی از محوری‌ترین فعالیت‌های ایشان بود، در جریان این سفر از واحدهای تولیدی هپکو و آذرآب بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این ۲ واحد صنعتی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رئیسی شهید جمهور با خضوع و اخلاص همیشگی خود وارد کارگاه مونتاژ آذرآب شد، بسیاری از کارگران حتی خبر نداشتند رئیس جمهور می‌خواهد به آذرآب بیاید به همین دلیل سکوت به مدت چند ثانیه کارگاه بزرگ مونتاژ را در بر گرفت. سپس کارگران که تا آن زمان با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کردند گویی که منجی خود را یافته‌اند به سمت رئیس جمهور رفتند و هر یک حرف و سخنی از مشکلات کارخانه‌ گفتند.

رئیسی شهید صبورانه و پدرانه به حرف تک تک کارگران گوش می‌کرد و مدام می‌گفت پیگیری می‌کنم، مشکلات شما و کارخانه شما قابل حل است. سپس بعد از اینکه با همه کارگران حاضر در کارگاه خوش و بش می‌کرد قول داد که مشکلاتشان را پیگیری می‌کند و در همین حال از شرکت خارج شد.

جمله‌ای از شهید جمهور که بر قلب کارگر آذرآب نشست؛ خیالت راحت پیگیری می‌کنم+فیلم

هنگامی که رئیس جمهور شهید به درب کارگاه مونتاژ رسید تا سوار بر خودرو شود یکی از کارگران با صدای بلند گفت آقای رئیسی رهایمان نکنی، رئیس جمهور شهید هم با صدای بلند گفت خیالت راحت رهایتان نمی‌کنم و مشکلاتتان را پیگیری می‌کنم.

پس از خبر شهادت شهید سید ابراهیم رئیسی خبرنگار ایرنا استان مرکزی در شرکت صنایع آذرآب حضور یافت و از نزدیک با کارگران این واحد تولیدی گفت و گو کرد.

بسیاری از کارگران که از خبر شهادت شهید رئیسی شوکه شده بودند نتوانستند با خبرنگار ایرنا صحبت کنند و هرگاه که میکروفن مقابلشان گرفته می‌شد و دوربین آماده ضبط می‌شد، بغضشان می ترکید و در گوشه‌ای نشسته و گریه می‌کردند.

۲ نفر از کارکنان این واحد تولیدی به سختی به سوالات ایرنا پاسخ دادند که محور صحبت‌های این ۲ کارگر تقدیر از شهید جمهور برای پیگیری مشکلات آنها و دوم تداوم راه و مشی آن شهید والامقام در خدمتگزاری به مردم بود.

یکی از کارگران به ایرنا گفت: زمانی که شهید رئیسی خواستند از کارخانه خارج شوند با صدای بلند به ایشان گفتم آقای رئیسی رهایمان نکنی؛ایشان با لبخند و صورتی گشاده فریاد زد خیالت راحت مشکلاتتان را پیگیری می‌کنم .

جمله‌ای از شهید جمهور که بر قلب کارگر آذرآب نشست؛ خیالت راحت پیگیری می‌کنم+فیلم

محمد جان ملکی ادامه داد: طولی نکشید که بخش عمده ای از مشکلات ما از جمله سهامداری که سالها گریبان شرکت را می‌فشرد با ‌پیگیری‌های شهید رئیسی حل شد و اکنون این شرکت بر مدار تولید قرار گرفته است.

یکی دیگر از کارگران آذرآب به ایرنا گفت: شهید رئیسی با پیگیری مشکلات آذرآب نشان دادند که خدمت بی‌منت به مردم رویکرد اصلی ایشان است و مسئولان باید سیره این شهید والامقام را الگوی رفتاری خود قرار دهند .

احمد کاوه ادامه داد: حل مشکلات مردم بخصوص جامعه کارگری و توسعه همه جانبه کشور، تداوم راه شهید رئیسی و سایر شهدای گران سنگ است، بنابراین انتظار می‌رود مسئولان و رئیس جمهور جدید نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

جمله‌ای از شهید جمهور که بر قلب کارگر آذرآب نشست؛ خیالت راحت پیگیری می‌کنم+فیلم

به گزارش ایرنا، بالگرد آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد "قیز قلعه‌سی" به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و ایشان و تمامی همراهانشان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha