۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۷:۵۷
کد خبر: 85265067
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۵ درصد از تعهد اشتغال ساوه محقق شد

۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۷:۵۷
کد خبر: 85265067
۷۵ درصد از تعهد اشتغال ساوه محقق شد

ساوه - ایرنا - رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساوه گفت: نیمه اول امسال ۷۵ درصدد از تعهد اشتغال این شهرستان در سامانه رصد محقق شد.

«محمدرضا نادری» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در سال جاری تعهد ایجاد اشتغال این شهرستان در سامانه رصد ۲ هزار و ۷۸ فرصت شغلی بوده که تا کنون دستگاه های متعهد یک هزار و ۵۵۰ مورد این تعهد را ایجاد کرده اند.

وی اشتغال ثبت شده در سامانه رصد در ۶ ماهه اول را ۷۵ درصد کل تعهد سال جاری اعلام کرد و افزود: از نظر تعداد شغل های ایجاد شده اداره صنعت معدن و تجارت با یک هزار و۸۳ فرصت شغلی با ۹۴ درصد تحقق تعهد در ردیف اول است.

نادری با بیان اینکه اما از نظر درصد تحقق کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان با ۱۸۵ درصد توانسته ۱۷۵ فرصت شغلی را ایجاد کند که از این لحاظ در رتبه اول شهرستان قرار گرفته است یادآور شد: با توجه تعهد انجام شده در بین تمام دستگاه ها انتظار می رود سهمیه شهرستان تا پایان سال افزایش پیدا کند.

نادری با اشاره به تسهیل روند عملیات اجرایی طرح‌های اقتصادی در ساوه گفت: حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اجرای طرح‌های اقتصادی صورت می‌گیرد تا شاهد رونق تولید و اشتغال در این شهرستان باشیم.

وی افزود: رفع موانع سرمایه‌گذاری و حمایت عملی از سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی طرح‌های مختلف در اولویت قرار گرفته تا شاهد رونق اقتصادی و گردشگری در شهرستان باشیم.

بیش از ۶۰۰ واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در نقاط مختلف ساوه فعالیت می‌کنند؛ هم اکنون در این شهرستان یک شهر صنعتی (کاوه)، چهار شهرک صنعتی و یک ناحیه صنعتی با بیش از ۴۱ هزار فرصت شغلی فعالیت دارد.

این شهرستان هم اکنون با بیش از ۴۱ هزار فرصت شغلی ایجاد شده در واحدهای صنعتی حدود ۴۰ درصدد از اشتغال استان مرکزی را به خود اختصاص داده است.

ساوه با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دومین کانون جمعیتی استان مرکزی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha