۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85268152
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بوشهری‌ها در پایان هفته منتظر باران باشند

۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸
کد خبر: 85268152
بوشهری‌ها در پایان هفته منتظر باران باشند

بوشهر- ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری برای برخی از نقاط این استان بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

پیام مساعدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد در ساعت‌هایی از ظهر امروز تا اوایل شب با وزش بادهای شمالی، سواحل استان به نسبت مواج و متلاطم خواهد بود.

وی بیان کرد: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با گذر امواج ناپایدار جو، علاوه بر وزش بادهای شدید شمالی و افزایش تلاطم دریا، در برخی از نقاط استان احتمال وقوع بارش‌های پراکنده باران، رعد و برق، وزش تندباد لحظه ای و خیزش گرد و خاک محلی دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در ساعت‌هایی از ظهر تا اوایل شب وزش باد و در برخی نقاط گرد و خاک و در جنوب استان امروز با احتمال وقوع ناپایداری جوی و فردا با مه صبحگاهی پیش بینی می شود.
مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد در استان بوشهر شمال غربی تا غربی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و امروز تا اوایل شب ۱۴ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و امروز تا اوایل شب ۹۰ تا ۱۵۰ و در فراساحل جنوبی تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی می شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۳۰، جزر اول ساعت ۱۰:۰۵، مد دوم ساعت ۱۵:۴۰ و جزر دوم ساعت ۲۰:۱۵ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha