۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85265785
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ناپایداری‌های جوی در استان بوشهر تداوم دارد

۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۳
کد خبر: 85265785
ناپایداری‌های جوی در استان بوشهر تداوم دارد

بوشهر- ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی ناپایداری جوی در این استان تداوم دارد.

پیام مساعدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: براساس پیش‌بینی‌ها در ساعت‌هایی از وقت فردا و همچنین روز دوشنبه با وزش بادهای شمالی، سواحل مرکزی و جنوبی استان به نسبت مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین تا روز دوشنبه در برخی از ساعات‌ها با رشد ابر، احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی در برخی نقاط استان دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآورشد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر و در برخی نقاط همراه با احتمال وقوع ناپایداری جوی پیش بینی می شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و از فردا در سواحل جنوبی بتدریج ۱۲ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: در این مدت ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و از فردا در سواحل جنوبی به تدریج ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد دریا ساعت ۲۳:۴۵ و جزر دریا ساعت ۰۷:۳۰ خواهد بود.

وی یادآورشد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان و خورموج با ۴۰ درجه سانتیگراد بیشترین دما در استان بوشهر و سایر شهرهای استان دمای زیر ۴۰ درجه سانتیگراد را تجربه کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha