۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85271373
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خلیج فارس تا پنجشنبه مواج است/ تداوم بارش پاییزی در جنوب بوشهر

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی امروز و فردا در برخی ساعت‌ها به سبب وزش باد شمال غربی، خلیج فارس بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا حدودی مواج و متلاطم پیش بینی می‌‎شود.

پیام مساعدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می‌دهد تا عصر امروز در برخی از نقاط استان احتمال وقوع بارش‌های پراکنده باران، رعد و برق، وزش تندباد لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک محلی دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: در روز گذشته نیز برخی از نقاط استان بوشهر و بویژه شهرستان‌های جنوبی شاهد بارش‌هایی بودند که این وضعیت صبح امروز نیز تداوم داشته است.

مساعدی ادامه داد: براساس بررسی داده‌های هواشناسی در ۲۴ ساعت گذشته عسلویه با ۲۵.۴ میلیمتر شاهد بیشترین میزان بارش در استان بوشه بوده و سایر مناطقی بارشی بسیار جزئی داشتند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، وزش باد و تا عصر امروز در برخی مناطق احتمال وقوع بارش پراکنده باران، رعد و برق و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ امروز گاهی بیش از ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی افزود: در مدت یاد شده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و از امشب ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۴۵، جزر ساعت ۱۲:۱۲، مد دوم ساعت ۱۸:۳۴ خواهد بود.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان با ۳۸ و اهرم و خورموج با ۳۷ به ترتیب بیشترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha