۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۲
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85256198
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه اهل سنت کیش: صنعت گردشگری جزیره را مدیون امنیت موجود در کشور هستیم

کیش – ایرنا – امام جمعه اهل سنت جزیره کیش با بیان اینکه امنیت شرط اصلی توسعه گردشگری است، گفت:‌ تبدیل کیش به یکی از مقاصد مطرح گردشگری کشور را مدیون امنیت موجود و مردم قانونمدار این خطه از میهن عزیزمان است.

به گزارش ایرنا، شیخ «یعقوب شمس» روز پنجشنبه در بیست و سومین نشست معاونان و مدیران فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد اظهار کرد: جزیره کیش یکی از محبوب‌ترین جزایر جنوبی ایران برای گردشگران داخلی و خارجی است که باید توجه ویژه‌ای برای توسعه این صنعت صورت گیرد.

وی جزیره کیش را دارای ظرفیت‌های مهم گردشگری توصیف کرد و افزود: در این جزیره اقوام مختلفی وجود دارد که آداب و رسوم سننتی آنان می‌تواند یک ظرفیت بی نظیر گردشگری شود.

امام جمعه اهل سنت کیش با اشاره به هوای پاک این جزیره، بیان کرد: تبلیغات گسترده‌ای برای شناساندن آب و هوای کم نظیر کیش در عرصه ملی و بین المللی باید انجام شود تا همگان با این ظرفیت بی نظیر خدادادی آشنا شوند.

وی با بیان این که جزیره کیش علاوه بر مراکز گردشگری دارای مراکز فرهنگی و هنری مهمی نیز است، افزود: وجود مساجد زیبا و تاریخی ماشه، امیر المومنین ( ع) و مسجد باغو از جمله جاذبه‌های مهم گردشگری کیش است.

شیخ یعقوب «شمس» شهر باستانی حریره، شهر زیر زمینی کاریز، کشتی یونانی و تماشای غروب دل انگیز، آب انبار سنتی، موزه مردم شناسی و پایاب، پارک دلفین و روستای باغو، خانه بومیان و تفریحات آبی را از دیگر مکان ها و جاذبه‌های گردشگری کیش برشمرد که سالانه پذیرای میلیون‌ها گردشگر هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha