۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۲
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85475592
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

صدور مجوز ساخت برای ۷۰۰ هزار متر مربع در کیش

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۲
کد خبر: 85475592
صدور مجوز ساخت برای ۷۰۰ هزار متر مربع در کیش
عکس تزئینی است

کیش- ایرنا- معاونت شهرسازی و معماری شرکت عمران، آب و خدمات کیش با اشاره به صدور مجوز ساخت برای ۷۰۰ هزار متر مربع بنا در جزیره طی سال گذشته گفت: طی این بازه زمانی ۷۱ فقره پروانه ساختمانی شامل مجوز ساخت، تغییر نقشه، تخریب و نوسازی، تغییر بنا واضافه ساخت در این معاونت صادر شد.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا طبی مسرور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: طی سال گذشته ۱۱۰ فقره گواهی پایان کار و عدم خلاف ساختمانی با زیربنای بیش از ۶۷۵ هزار متر مربع درکاربری های مختلف نیز صادر شده است.

وی ادامه داد: طی این مدت بیش از ۹۶۰ فقره گواهی تمدید پایان کار ساختمانی در انواع کاربری‌ها و بیش از ۱۲۰ فقره مجوز تعمیرات ساختمانی جهت احیاء، بازسازی و بازپیرائی به ویژه بناهای قدیمی صادر شد.

معاونت شهرسازی و معماری شرکت عمران، آب و خدمات کیش از ثبت بیش از ۱۰۰ فقره مکاتبه با سرمایه گذاران جهت تمدید پروانه، اخذ عدم خلاف، رفع خلاف ساختمانی و تعطیلی کارگاه ساختمانی خبر داد.

وی با بیان اینکه نظارت عالیه بر روند ساخت و سازها در جزیره کیش از مسوولیت‌های مهم این معاونت است، افزود: تمام مراحل ساخت از نظر کیفی و کمی و مصالح مورد استفاده برای ایمنی بیشتر بناها مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌گیرد.

طبی مسرور در خصوص برنامه‌های در دست اقدام حوزه معاونت شهرسازی و معماری در سال ۱۴۰۳ جاری تصریح کرد: پیاده سازی خدمات الکترونیک با رویکرد حذف بروکراسی سنتی اداری در جهت تسریع ارائه خدمات شهرسازی به سرمایه گذاران و متقاضیان و تقویت ارتباطات درون سازمانی و تسهیل فرایندها مهم ترین محور برنامه‌های معاونت شهرسازی شرکت عمران، آب و خدمات در سال جاری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha