شکست هر سه نماینده ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان

تهران- ایرنا- رقابت‌های سه وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان در بلگراد صربستان با شکست هر سه نماینده ایران همراه شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات سه وزن پایانی پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز (شنبه) در سالن اشتارک آرنا شهر بلگراد آغاز شد. ناصر علیزاده در وزن ۸۷، محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ و ایمان محمدی در ۶۳ کیلوگرم نمایندگان ایران در این سه وزن به شمار می‌روند.

ناصر علیزاده نخسیتن نماینده ایران بود که در روز سوم به روی تشک رفت. علیزاده که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود در دور دوم این مسابقات به مصاف الیاس پاگکالیدیس از یونان رفت و در نهایت موفق شده در یک کشتی پرچالش حریف خود را با نتیجه ۶ بر چهار شکست دهد.

علیزاده در این مرحله مقابل کولینیکا از لهستان با نتیجه ۴ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی یک‌چهارم شد. سپس این فرنگی‌کار مازندرانی مقابل نماینده قزاقستان با نتیجه ۹ بر ۴ شکست خورد و در صورت رسیدن تورسینوف به فینال در مرحله شانس مجدد به روی تشک خواهد رفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۳ ابرار آتابایف قهرمان آسیا از ازبکستان را مغلوب کرد. وی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف سوگابه از ژاپن رفت و در رقابتی پر حرف و حدیث که بارها به بازبینی فیلم کشیده شد با نتیجه ۱۱ بر ۱۰ حریف ژاپنی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

گرایی قهرمان جهان و المپیک در مرحله یک‌چهارم مقابل جعفراف از جمهوری با عملکردی بسیار ضعیف و با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد. او باید منتظر حضور این کشتی‌گیر در فینال باشد تا بتواند به گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز برود.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب گئورگی تیبیلوف از صربستان شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha