هشت دستگاه تجهیزات زمستانی به ناوگان راهداری چهارمحال و بختیاری افزوده شد
عکس تزئینی است.

شهرکرد- ایرنا- معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: امسال هشت دستگاه تجهیزات زمستانی راهداری در این استان خریداری و به ناوگان راهداری این استان افزوده شده است.

به گزارش ایرنا، امین قوامی روز پنجشنبه در خصوص تجهیز ناوگان حمل و نقل استان تاکید کرد: در سال جاری یک دستگاه گریدر، ۲ دستگاه لودر و پنج دستگاه شن‌ونمک‌پاش خریداری شد.

وی افزود: برای خرید این تعداد از ماشین‌آلات راهداری ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار تامین و پرداخت شده است.

قوامی تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر شروع زودتر فصل بارش‌ها در سال‌جاری اقدامات لازم برای خدمات‌رسانی به‌هنگام در زمان بارندگی‌ها انجام شده است و نیروهای راهداری از ۱۵ آبان‌ماه سال‌جاری در آماده‌باش هستند.

وی یادآور شد: در این راستا ۴۲ گروه راهداری شامل ۱۱ گروه سیار و ۳۱ گروه ثابت با ۴۵۰ نیرو و ۳۰۱ دستگاه ماشین‌آلات آماده خدمت‌رسانی در فصل بارش هستند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به‌همین منظور تاکنون پنج هزار تُن شن و نمک خریداری شده و ماشین‌آلات قبلی راهداری در حال تعمیر و بازسازی است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای نوسازی ۱۰ درصد ماشین‌آلات راهداری چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان سال‌جاری سه دستگاه بولدوزر و سه دستگاه گریدر با یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار خریداری و به ناوگان ماشین‌آلات راهداری استان افزوده می‌شود.

هشت دستگاه تجهیزات زمستانی به ناوگان راهداری چهارمحال و بختیاری افزوده شد

قوامی تاکید کرد: برای تسریع در خدمات‌رسانی به مردم و بهبود خدمات راهداری در فصل سرد چهارمحال و بختیاری سالانه ۶۰ تا ۷۰ دستگاه گریدر، تراکتور، لودر و بولدوزر از بخش خصوصی اجاره و در کنار ماشین‌آلات راهداری بخش دولتی استان فعال می‌شود.

وی افزود: گردنه‌های گوشنگلی، شاه‌منصوری، چری و رُخ و محور ارتباطی شهرکرد به فارسان به کوهرنگ از مهم‌ترین و پُرخطرترین جاده‌های چهارمحال و بختیاری در فصل بارش است که بیشترین نیرو و توان اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در این مسیرها مستقر می‌شود.

به گزارش ایرنا، ۴۲ گروه راهداری در چهارمحال و بختیاری شامل ۱۱ گروه سیار و ۳۱ گروه ثابت با ۴۵۰ نیرو و ۳۰۱ دستگاه ماشین‌آلات آماده خدمت‌رسانی در جاده‌های استان همزمان با فصل بارش هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha