۱۹۱ دستگاه ماشین‌آلات سنگین در بخش راهداری و شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری تامین شد

شهرکرد - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۹۱ دستگاه ماشین‌آلات سنگین در بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شهرداری‌های این استان تامین شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی حیدری روز یکشنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری افزود: از این تعداد ماشین‌آلات سنگین ۱۲۶ دستگاه خودرو سنگین در بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ۶۰ دستگاه نیز برای شهرداری‌ها و پنج دستگاه برای دهیاری‌ها تعمیر و یا خریداری شده است.

وی اظهار داشت: از شمار خودروهای سنگین تامین شده در بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ۱۵ دستگاه ماشین سنگین خریداری و ۸۰ دستگاه از ماشین‌های سنگین از رده خارج شده نیز تعمیر و به چرخه کار بازگشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین برای سال‌جاری نیز تامین ۳۱ دستگاه ماشین سنگین در دستور کار است که تاکنون ۶ دستگاه تامین و برای خرید ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات سنگین دیگر نیز اعتبار لازم جذب شده است.

وی با اشاره به افزایش اعتبار مصوب مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم افزود: میزان اعتبار مصوب برای این مجموعه از ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال سال ۱۴۰۰ به هفت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ و به ۱۵ هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است.

حیدری اضافه کرد: با روند افزایشی جذب اعتبارات مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری و تامین تجهیزات لازم به خصوص ماشین‌آلات سنگین امکان مدیریت حوادث به خصوص در فصل زمستان فراهم شده است.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر چهارمحال و بختیاری دارای ۳۰۸ کیلومتر بزرگراه، ۷۳۲ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ راه فرعی و ۲ هزار و ۳۷۲ کیلومتر راه روستایی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha