۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۰۶
کد خبر: 85217230
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه نوشهر : همه باید از مسوولیت پذیری دولت جهادی حمایت کنیم

نوشهر- ایرنا - امام جمعه نوشهر با اشاره به مسوولیت پذیری و خدمات ارزنده دولت جهادی در مدیریت اجرایی کشور گفت : امروز همه باید از این دولت جهادی و مردمی حمایت کنیم .

به گزارش ایرنا، آیت الله محمود مشایخ در نمازجمعه این هفته نوشهر افزود : این دولت با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با دولتمردان و اشاره معظم له مبنی بر تلاش دولت جهادی در تمامی بخش ها اقتصادی ، سیاسی ، دیپلماسی و تعامل سازنده با برخی از کشورها ، کاهش نرخ رشد تورم ، نقدینگی ، بیکاری ، احیای بسیاری از واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل و اجرای طرح های زیربنایی در کشور ، بنابراین همه این خدمات نشانه تعهد، مسوولیت پذیری و دلسوزی مسوولان این دولت بوده که باید قدردان خدمات آنان باشیم .

وی بیان داشت : به عنوان نمونه در دولت گذشته زمانی که بنزین گران شد، رییس جمهوری وقت اعلام کرد از این موضوع بی اطلاع بودم در حالی در این دولت اختلالی که در جایگاه های سوخت رخ داد شخصا در یکی از جایگاه ها حضور پیدا کرد و علت این رخداد را جویا شد و همانند رییس دولت گذشته نگفت به من ربطی ندارد و مسوولیت ندارم این اقدامات یعنی مسوولیت پذیری ، دلسوزی ، تلاش برای رفع مشکلات مردم.

وی اظهار کرد : بنا به فرمانده رهبری فرزانه این دولت از زمان شکل گیری تاکنون در دور نخست ۳۱ سفر استانی و دور دوم ۶ سفر داشته است ، دولتی که هر ۱۰ روز یک سفر استانی داشته و جمعه و غیر جمعه برای مسوولان آن معنا و مفهومی نداشته است با همه این خدماتی که انجام داده به قول فرمانده کل قوا غبار گرانی کالا و مسکن سبب شده تا این کارهای بسیار خوب دیده نشود و بنابراین باید هنرمندانه خدمات دولت منعکس شود تا مردم طعم شیرین این خدمات را لمس و حس کنند.

امام جمعه نوشهر گفت : ارتباطاتی که با خیلی از کشورهای دنیا در این دولت انجام گرفت نتیجه آن شد تا فرافکنی ها و جوسازی هایی که از بیرون علیه کشور ما صورت می گرفت از بین برود و آن ذهنیت بدی که به ملت و مسوولان این نظام داشتند، دیگر چنین ذهنیتی نداشته باشند.

آیت الله مشایخ افزود : حضور چشمگیر زائران حرم اربعین حسینی (ع ) دشمنان را مات و مبهوت کرده امروز برای همه سووال است چرا آنان این رخداد بین المللی را منعکس نمی کنند، اربعین تجلی شور و شعور ، ارتباط بین ایران و عراق شکل داده ، کارهای فرهنگی خوبی داشته است، بنابراین هجمه به اربعین نشانه اثر گذاری این رویداد است.

وی ادامه داد: دیده می شود که قشرهای مختلف از پیرمرد ۷۰ ساله گرفته تا معلول ، جوان و نوجوان عازم کربلا هستند این چه عشقی است که اربعین حسینی (ع ) دارد.

وی گفت : به قول سردار دل ها ، ما ملت امام حسین هستیم و ما ملت شهادت هستیم واقعا این ملت ، ملت شهادت و امام حسین (ع ) هستند.

امام جمعه نوشهر گفت : امروز در همین جا از پشت تریبون اعلام می شود اگر کسی بخواهد کوچک ترین ناامنی ایجاد کند ، برخورد می شود و چشم اربابان آن ها را کور خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha