۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85172658
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هنیه: غزه پایگاه مستحکم مقاومت است/کرانه باختری در شدیدترین حالت درگیری

تهران-ایرنا- «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در اظهاراتی به آخرین تحولات غزه و کرانه باختری و دیگر مناطق اشغالی پرداخت و تاکید کرد که غزه پایگاه محکم مقاومت برای تغییر معادلات درگیری و اعتباری راهبردی برای آن در طولانی مدت است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، هنیه در سمیناری که هیات مدیره اتحادیه علمای فلسطین برگزار کرد، افزود: کرانه باختری بر شرایط موجود غلبه یافت و بر چالش های چند سال گذشته پیروز شد و امروز مقاومت و جوانان آن منطقه به پا خواسته و عملیات را از سرگرفته اند.

هنیه اضافه کرد که کابینه کنونی رژیم صهیونیستی خطری بزرگ برای مساله فلسطین است و باید به خوبی برای برنامه ریزی آنها در راستای تغییر واقعیت کرانه باختری، تجزیه مسجد الاقصی و گسترش شهرک سازی و پایان دادن به قومیت فلسطینی در آن منطقه آماده شویم.

وی ادامه داد: درگیری ها در کرانه باختری در شدیدترین حالت و این جنگ ها و ‌درگیری ها کاملا دینی است، کابینه کنونی رژیم صهیونیستی تلاش می کند که با تمام ابزارهای موجود از ظهور پدیده های مقاومت ممانعت کرده و قافله عادی سازی روابط با کشورهای عربی تداوم یابد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) بر لزوم اتحاد ملت فلسطین، مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت امت اسلامی باید اکنون از مرحله حمایت و پشتیبانی عبور کرده و با مشارکت در آزادی و پیروزی شرکت کنند.

هنیه همچنین بر ایجاد ائتلاف های استراتژیک برای طرح مقاومت تاکید کرد.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha