۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷
کد خبرنگار: 912
کد خبر: 85165252
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرمانشاهی‌ها به همایش شیرخوارگان حسینی دعوت شدند

کرمانشاه- ایرنا- دبیر استانی مجمع حضرت علی اصغر (ع) استان کرمانشاه از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در روز جمعه ۳۰ تیرماه در سالن ورزشی شهید بهشتی شهر کرمانشاه خبر داد و از مردم برای حضور در این آئین معنوی دعوت کرد.

فرهاد دوستی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به برگزاری حضوری همایش شیرخوارگان حسینی در کرمانشاه اظهار کرد: هم زمان با سراسر کشور همایش شیرخوارگان حسینی روز جمعه ۳۰ تیرماه مصادف با اولین جمعه ماه محرم در سالن ورزشی شهیدبهشتی کرمانشاه واقع در استادیوم آزادی بلوار شهید بهشتی برگزار و در شبکه استانی به صورت زنده پخش خواهد شد.

دبیر استانی مجمع حضرت علی اصغر (ع) استان کرمانشاه گفت: این مراسم همزمان با هشت هزار نقطه در سراسر ایران اسلامی و ۴۵ کشور جهان با سخنرانی حجت الاسلام محمدرسول کرمی و مرثیه خوانی بهمن جمیاری و سجاد عزیزی برگزار خواهد شد.

دوستی با بیان کرمانشاه دروازه عتبات عالیات است و مردم استان همواره ارادت ویژه‌ای به اهل بیت دارند، تصریح کرد: مجمع حضرت علی اصغر (ع) استان کرمانشاه به منظور برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مراسم آماده دریافت نذورات و کمک‌های مردمی است.

وی گفت: هم استانی‌های عزیز می‌توانند نذورات خود را به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۳۱۵۷۸۴۷ به نام مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان کرمانشاه واریز نمایند.

دبیر مجمع حضرت علی اصغر(ع) کرمانشاه در پایان از ادارات و نهادهای فرهنگی که در برگزاری این همایش مساعدت نموده اند، تشکر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha