۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85151147
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شانس حضور دونده ملی پوش همدانی در بازی های آسیایی هانگژو

همدان- ایرنا- دبیر هیات دو و میدانی همدان گفت: امیر زمانپور باتوجه به آمادگی و تجربه لازم، شانس کسب سهمیه در بازی‌های آسیایی هانگژو را دارد.

سید اصغر ذوقی روز یکشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت‌های رکوردگیری برترین دو و میدانی کاران کشور دوازدهم و سیزدهم تیرماه جاری در ۲ بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد و زمانپور تنها نماینده همدان در این رویداد مهم است.

وی اضافه کرد: این مسابقات با هدف مشخص شدن ترکیب تیم ملی دو و میدانی جهت حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار می‌شود.

ذوقی بیان کرد: زمانپور در ۲ ماده پنج هزار و سه هزار متر با مانع با حریفان داخلی خود برای کسب سهمیه ورودی رقابت خواهد کرد و امیدواریم به این مهم برسد.

وی ادامه داد: البته طی نامه ارسالی به فدراسیون درخواست کرده‌ایم تا چند استعداد قهرمان دو ومیدانی همدان نیز در این رکوردگیری شرکت کنند و منتظر پاسخ هستیم.

دبیر هیات دو ومیدانی همدان خاطرنشان کرد: زمانپور با توجه به مقام‌های مختلف، شانس لازم را برای کسب رکورد ورودی بازی‌های آسیایی دارد و امیدوارم به این افتخار مهم برسد.

وی با اشاره به وضعیت حمیدرضا زورآوند ورزشکار رشته پیاده روی گفت: هنوز ورزشکاران رشته پیاده روی به اردوی رکوردگیری دعوت نشده‌اند که در این صورت زورآوند بخت نخست قهرمانی و کسب رکورد است.

ذوقی افزود: زورآوند همچنان شانس کسب سهمیه بازی‌های آسیایی هانگژو چین را دارد و پیگیر برنامه‌های آماده‌سازی او هستیم.

وی اضافه کرد: زورآوند تجربه حضور در المپیک ۲۰۱۶ برزیل را دارد و به خوبی شرایط کسب امتیاز در رشته پیاده روی را جهت کسب سهمیه می‌داند.

بنوان اضافه کرد: این ورزشکار دو ومیدانی کار همدانی فرصت لازم را برای آماده‌سازی بدنی جهت حضور قدرتمند در مسابقات کسب سهمیه را دارد و معتقدم می‌تواند امتیازهای مورد نیاز را کسب کند.

استان همدان دارای بیش از هفت هزار دونده و مربی در رشده‌های مختلف دو ومیدانی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha