۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۴۳
کد خبر: 85127936
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیگرد قانونی درانتظار عاملان "حیوان آزاری" در مازندران +فیلم

ساری- ایرنا- رییس اداره حفاظت محیط زیست بابل گفت : حیوان آزاری که فیلم آن در شبکه های اجتماعی در سطح شهرستان در حال دست به دست شدن است در مرحله شناسایی و پیگرد قانونی قرار دارد.

حسین حیدرپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این فیلم چند مرتبه بازبینی شده است و با توجه به گویش به کار رفته در فیلم و موقعیت جغرافیایی روشن هست که این اتفاق در مازندران صورت گرفت.

وی افزود : شماره پلاک راننده خاطی در فیلم مشخص نیست و در حال تلاش هستیم از طریق نشانه های دیگری این متخلف را شناسایی و به مراجع قضایی معرفی کنیم.

وی بیان داشت: به طور متوسط سالانه ۲ یا سه مورد از حیوان آزاری در سطح شهرستان گزارش می شود که با هماهنگی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی خودرو متوقف و به پارکینگ هدایت می‌شود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست بابل اظهار داشت : دستگاه قضایی با این افراد برخورد جدی خواهند داشت و شهروندان موارد حیوان آزاری را به محیط زیست گزارش دهند.

کاربران شبکه های اجتماعی بابل از صبح امروز در حال دست به دست کردن فیلمی هستند که یک راننده رنو یک قلاده سگ را به ماشین بسته و می کشد و با توجه به اینکه سر و دست این سگ خونریزی دارد راننده این رویه را ادامه می دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha