۸ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۲۵
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85125128
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت‌نام بیش از هزار حامی بروجردی در طرح اکرام ایتام 

بروجرد - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد گفت: هزار و ۱۳۴ حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین در سال جاری ثبت‌نام کرده‌اند و ماهانه کمک هزینه‌ای را به حساب مددجویان واریز می‌کنند.

محمد پارسا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حمایت‌های اجتماعی از خانواده و کودکان نیازمند افزود: ارتقای سطح زندگی خانوار تحت حمایت در زمینه معیشت، تحصیلی، فرهنگی، مسکن، لوازم‌خانگی، درمان و بیمه، اشتغال و خودکفایی از برنامه‌های این نهاد برای کمک به فرزندان ایتام و محسنین است.
وی اظهار کرد: هزار و ۷۵۲ نفر از فرزندان خانوارهای مددجو در قالب طرح اکرام و محسنین از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد بیان کرد: از این تعداد ۶۳۲ نفر در طرح اکرام با موضوع کودکان یتیم و هزار و ۱۲۰ نفر در طرح محسنین دارای سرپرست بیمار، ناتوان، سرپرست زندانی و فرزندان طلاق هستند.
پارسا به حمایت حامیان فرزندان در تامین هزینه‌های زندگی اشاره کرد و ادامه داد: در سال گذشته ۱۱ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و کالا به فرزندان معنوی خود اهدا کردند.
وی یادآور شد: مردم می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد، سایت www.emdad.ir یا #۰۶۶۸*۸۸۷۷* نسبت به واریز هدایای خود به کودکان و نوجوانان مشمول این طرح مساعدت نمایند.
طرح اکرام و محسنین یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای ارتقای سطح معیشت و زندگی کودکان یتیم و سرپرست بیمار است که با انتخاب یک یا چند کودک ماهیانه مبلغ حداقل پانصد هزار ریال توسط حامی به حساب کودک مورد حمایت واریز می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha