۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85137813
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد لرستان پرداخت می‌شود

بروجرد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: در راستای خودکفایی و توانمندسازی مددجویان امسال هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت پوشش استان پرداخت می‌شود که این مقدار نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش ایرنا، جلال شیخ پور روز دوشنبه در سفر به شهرستان بروجرد ضمن ملاقات مردمی با مددجویان و بازدید از طرح‌های اشتغال این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سال گذشته ۱۳ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش استان با اعتباری معادل ۷۹۸ میلیارد تومان فراهم شد.

وی بیان کرد: به منظور توانمندسازی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان بروجرد و اشترینان نیز امسال مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان ادامه داد: سال گذشته هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در بروجرد و اشترینان با اعتباری معادل ۸۰ میلیارد تومان فراهم شد.

شیخ پور یادآور شد: یکی از راه‌های کاهش محرومیت و آسیب‌های اجتماعی توجه به ایجاد اشتغال و رونق تولید است، فراهم نمودن بسترهای تولید برای خانوارهای بی بضاعت از جمله اهداف کمیته امداد در توانمندسازی است که در سال‌های اخیر با تخصیص اعتبارات مناسب از منابع بانکی و داخلی این نهاد رشد مناسبی داشته و موفقیت‌های چشمگیری در این زمینه حاصل شده است.

وی با بیان اینکه هدف پرداخت تسهیلات ایجاد اشتغال خرد و توانمندی خانواده است، اضافه کرد: حمایت‌های جانبی از جمله مشاوره شغلی رایگان، آموزش فنی و حرفه‌ای، تامین مواد اولیه و بازاریابی به منظورپایداری مشاغل به مجریان طرح‌های اشتغال به صورت رایگان ارائه می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha