استاندار چهارمحال و بختیاری: سوم خُردادماه یادآور روزهای غُرورآفرین در جمهوری اسلامی است

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خُردادماه یادآور روزهای غُرورآفرین و شوق‌انگیز در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری در پیامی به‌مناسبت سوم خُردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر تاکید کرد: سلام و درود بر مردان و زنان راه حق، آنان که با مجاهدت خویش دین خدا را در گستره گیتی رواج می‌دهند.

وی در بخش بعدی این پیام افزوده است: شیردلان عرصه پیکار در دوران جنگ تحمیلی، بی‌امان بر دشمن تا بن‌دندان مسلح بعثی تاختند و با تکیه بر قدرت ایمان، اراده پولادین و ذکاوت ایرانی خود جبهه استکبار را در هم کوبیدند.

حیدری تصریح کرده است: اکنون که سال‌ها از آن روزهای پُرافتخار می‌گذرد نه تنها میدان مبارزه با دشمن را ترک نکرده‌ایم بلکه با عزمی راسخ در پیکاری به‌مراتب دشوارتر گام نهاده‌ایم.

وی در ادامه این پیام یادآور شده است: ان‌شاءالله خداوند متعال به ما و همسنگران‌مان، توان مضاعف، توفیق خدمت جهادی، فتح میدان‌های اقتصادی و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی را عطا کند.

حیدری در پایان اظهار کرده است: اینک که در سال‌روز حماسه بزرگ فتح خرمشهر قرار داریم اینجانب علاوه بر تجدید پیمان با آرمان‌های والای امام راحل و شهدای عظیم‌الشأن، یاد و خاطره ایشان را گرامی داشته و این روز را تبریک عرض می‌کنم.

به گزارش ایرنا، روز سوم خُردادماه ۱۳۶۱ هجری خورشیدی در عملیات بیت‌المقدس که از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی سپهبد شهید علی صیاد شیرازی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرماندهی سردار محسن رضایی انجام شد، شهر خرمشهر از دست متجاوزان عراقی آزاد شد.

چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع‌مقدس بیش از ۲ هزار و ۴۴۰ شهید تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده است.

در عملیات بیت‌المقدس حدود ۳۰۰ رزمنده از استان حضور مقتدرانه داشتند و حدود ۸۰ شهید و ۱۰۲ نفر جانباز تقدیم کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha