استاندار چهارمحال و بختیاری: رییس‌جمهور شهید و شهدا در تاریخ ایران جاودانه شدند

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر گفت: شهیدان والامقام همچون رییس‌جمهور عزیز شهیدمان و یارانش با ایثارگری و مجاهدت خود، در تاریخ ایران جاودانه شدند.

به‌گزارش ایرنا به‌نقل از روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری روز پنجشنبه با صدور پیامی به‌مناسبت سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر تاکید کرد: سوم خردادماه سالروز فتح پُرصلابت و افتخارآمیز خرمشهر قهرمان و روز مقاومت، ایثار و پیروزی است، روز بزرگی که تجلی بارز شکوه غیرت، تلألو ایمان و شجاعت پیروان مکتب حسین(ع) است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این پیام تاکید کرده است: فتح خرمشهر فقط یک پیروزی نظامی نیست، چیرگی جبهه حق در مقابل ظلم و تزویر است، این روز بزرگ، روز فتح ارزش‌ها و آغاز قدرت‌نمایی جبهه مقاومت است که مطلع فتح قدس خواهد شد.

حیدری در بخش دیگری از پیام خود تصریح کرده است: در طول این سال‌ها دوام نهضت ما با نثار خون شهیدان‌مان تضمین شد، شهیدان والامقام ما همچون رییس‌جمهور عزیز شهیدمان و یارانش با ایثارگری و مجاهدت خود، در تاریخ این کشور جاودانه شدند.

استاندار تاکید کرده است: اینجانب ضمن زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آیت‌الله شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهانش، سالروز این نصر عظیم الهی را گرامی می‌دارم و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را در سنگر خدمت به مردم، در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، استوار و ثابت قدم بدارد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع‌مقدس بیش از ۲ هزار و ۴۴۰ شهید تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده است.

در عملیات بیت‌المقدس حدود ۳۰۰ رزمنده از چهارمحال و بختیاری حضور مقتدرانه داشتند و حدود ۸۰ شهید و ۱۰۲ نفر جانباز تقدیم کرده است.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رییس‌جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha