۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۲۳
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85114253
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تولیدکنندگان بهترین مشاور سیاست گذاران هستند

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۲۳
کد خبر: 85114253
تولیدکنندگان بهترین مشاور سیاست گذاران هستند

بروجرد - ایرنا - رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام گفت: تولید کنندگان و سرمایه گذاران بهترین مشاور سیاست گذاران هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، یاسر جبرائیلی شامگاه چهارشنبه در نشست با تولید کنندگان شهرستان بروجرد افزود: رفع موانع تولید از اقدامات اساسی برای رونق تولید است و سیاست های دولت در مسیر تولید مشخص شده است، تولید کنندگان باید بعد از حمایت های دولت تعهد بدهند تا سیاست های دولت را رعایت کنند.
وی اظهار داشت: با هدف کنترل تورم نرخ سود بانکی افزایش یافت و تسهیلات بانکی کمتر داده شد که این به نظر من مشکل دارد.
رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام گفت: در قانون هفتم توسعه مواد اولیه داخلی به ریال قیمت گذاری خواهد شد دلار از نرخ گذاری مواد اولیه داخلی حذف خواهد شد.
جبرائیلی افزود: بازار آزاد باید حذف شود تا ریسک برای دلالان بالا رود، چرا که خط مقدم جنگ اقتصادی تولید کنندگان هستند.

معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه شهرستان بروجرد نیز گفت: قرارگاه پشتیبانی و رفع موانع تولید در شهرستان بروجرد تشکیل شده وحدود ۵۰۰ کارخانه و کارگاه شرکت تولیدی در شهرستان داریم که تعدادی از کارخانه ها از رده های کارخانجات بزرگ کشور هستند.

مسلم مرادی افزود: تولید در شهرستان بروجرد با روی کار آمدن دولت سیزدهم فعال است، در شهرستان بروجرد از لحظه روی کار آمدن دولت هیچ کارخانه ای تعطیل نشده و سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان به تولید تزریق شده است.
وی اظهار کرد: برای ارتقای تولید و صنعت در شهرستان بروجرد برنامه ریزی شده و از نظر کارشناسان و نخبگان و دانشگاهیان بهره مند خواهیم شد.

در نشست رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام با تولید کنندگان شهرستان بروجرد، تعدادی از تولید کنندگان مشکلات و موانع تولید را بیان کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha